|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۵۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
امام جمعه موقت ورامین گفت: پیروزی هسته ای ایران به آحاد ملت ایران تعلق دارد.
حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین اظهار داشت: ملت ایران در طول سال های اخیر با قدرت و استقامت در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستاد و با وجود تمامی مشکلات سر تعظیم برابر قدرت های جهان فرود نیاورد.

وی افزود: پیروز واقعی مذاکرات هسته ای ملتی هستند که در تمامی مراحل انقلاب پشت سر نظام ایستادند، در صحنه های مختلف اجتماعی و سیاسی حضور یافته و از ارزش های نظام دفاع کردند.

محمودی بیان داشت: تلاش های پیگیرانه و پرطاقت تیم مذاکره کننده هسته ای قابل تقدیر و تشکر است و به تعبیرمقام معظم رهبری به سرانجام رسیدن این مذاکرات گام مهمی در مسیر انقلاب محسوب می شود.

وی تاکید کرد: همین که بعد از گذشت بیش از 12 سال ایران توانست با قدرت و عزت با کشورهای1+5 به مذاکره پرداخته و در برابر زیاده خواهی های آنان تسلیم نشده، پیروزی مهم و بزرگی برای ایران اسلامی محسوب می شود.

امام جمعه موقت ورامین افزود : به فرموده مقام معظم رهبری برخی از شش کشور طرف مقابل به هیچ وجه قابل اعتماد نمی باشند پس باید مراقب نقض عهد آن ها بود که این مسائل با ملاحظه و دقت کافی در مسیر قانون پیش رود.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به سالروز تشکیل شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان به منظور حفاظت از اسلامیت قوانین نظام اسلامی و به کارگیری افراد شایسته در خطیرترین جایگاه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده است و تایید افرادی مانند رییس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان باید توسط این نهاد انجام شود.

محمودی اظهارداشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس ارزش های اسلامی شکل گرفته و باید برای پاسداشت این نظام الهی ، ارگانی نظارتی از انحراف آن در عرصه های مختلف ممانعت به عمل آورد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران گفت: در طول سال های استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی شورای نگهبان توانسته با وجود تمامی مشکلات ، فشارها و بی مهری ها با قدرت به مسوولیت خود ادامه داده و از ارزش های نظام بدون در نظرگرفن مسائل سیاسی حراست کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین