|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۵۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
امام جمعه گنبد کاووس گفت: مذاکره کنندگان هسته ای به عنوان نماینده مردم ایران ، صداقت این ملت را نزد جهانیان ثابت کردند .
حجت الاسلام محمد حسین سبحانی در خطبه های نماز جمعه این هفته گنبدکاووس افزود: باید از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران به عنوان افرادی صادق و تابع رهبری که در برابر 6 قدرت برتر دنیا ایستادند و منطق مردم ایران را به جهانیان نشان دادند، تشکر کرد.

وی ادامه داد: تقدیر رهبر معظم انقلاب از این افراد ، نشان دهنده بزرگی کار آنها است که توانستند 6 قدرت دنیا را در برابر منطق و خواست به حق مردم ایران تسلیم کنند.

وی ادامه داد: همانطور که رهبری اعلام کردند، برخی از طرف های مذاکره اصلا قابل اعتماد نیستند، و لذا در مقام عمل به به این توافقنامه باید دقت کرد.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه دنیا ایران را پس از این توالفقنامه ستود، ادامه داد: مردم ایران در برابر خواسته های ناحق دشمنان ایستادند .

حجت الاسلام سبحانی با شاره به 26 تیر روز شورای نگهبان نیز گفت: یکی از امتیازات پرافتخار قانون اساسی ایران ، تعیین شورای نگهبان قانون اساسی است تا قانونی برخلاف اسلام و قانون اساسی به تصویب نرسد.

خطیب جمعه گنبدکاووس گفت: همه احزار و گروه ها سیاسی باید از مصوبات شورای نگهبان اطاعت کنند .

وی با اشاره به روز عید فطر گفت: پرداخت فطریه یکی از دستورات اسلام است که باید به فقرا پرداخت شود.

حجت الاسلام سبحانی با انتقاد از برخی که فطریه مردم را در غیر جای تعیین شده مصرف می کنند، افزود: این کار خلاف شرع است و موجب عقوبت اخروی است.

وی از مردم خواست علاوه بر پرداخت فطریه، برای مردم مستضعف یمن نیز که بیش از 100 روز است زیر ستم مزدوران سعودی هستند، کمک کنند.

شهرستان 325 هزار نفری گنبدکاووس در شرق گلستان قرار دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین