|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۵۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: پیروزی در مذاکرات هسته ای، حقانیت ملت و نظام اسلامی ایران را در منظر جهانیان به خوبی ثابت کرد.
آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه یزد، از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران بخاطر تلاش های جدی و پیگیرانه طی سال های اخیر تشکر کرد و افزود: دولت و ملت با حمایت های مقام معظم رهبری در این موضوع به موفقیت رسیدند .

وی اظهار داشت: در این سال ها علیرغم کارشکنی ها و فشارهای دشمنان ، تیم مذاکره کننده با جدیت به وظایف خود عمل کرد که باید از فعالیت های آنها قدردانی صورت گیرد .

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: همانطوریکه مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود تاکید داشته اند، دشمنان همواره به دنبال اهداف خود هستند و برای رسیدن به آن از هیچ کوششی دریغ نمی کنند .

آیت الله ناصری گفت: مسوولان اجرایی و تیم مذاکره کننده ما ، باید همچنان با درایت و هوشیاری و با جدیت مواظب خدعه ها و دشمنی های کفر جهانی و حامیان آنها باشند .

وی افزود: رمز و راز عزت و اقتدا کشور ما در گروی مقاومت و ایستادگی جانانه در برابر زیاده خواهی های دشمنان اسلام و مسلمین و نظام مقتدر ماست .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در ادامه به اهمیت ظلم ستیری و مقابله همیشگی با دنیای استکباری اشاره و بر بصیرت داشتن در برابر آنها تاکید کرد .

وی همچنین به فصل تابستان و لزوم برنامه ریزی دقیق برای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان با عنایت به توطئه های فرهنگی دشمنان اشاره کرد .

آیت الله ناصری در خاتمه سخنان خود، به ثمرات ماه مبارک رمضان و بخصوص کسب تقوای الهی اشاره کرد و خواستار حفظ آن در طول سال و بهره گیری از فضائل آن شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین