|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۶
کد خبر: ۵۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
امام جمعه گچساران گفت: توافق هسته ای ایران با کشورهای 5+ 1 حقانیت جمهوری اسلامی ایران در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای را برای جهانیان اثبات کرد.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه های نماز جمعه گچساران افزود:رهنمودهای خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در 12 سال گذشته و تدبیر مسوولان پایان خوشی برای انرژی هسته ای ایران رقم زد.

وی با اشاره به استقامت ملت ایران در تحریم های نابرابر ابراز داشت:این پیروزی دستاورد همبستگی مسوولان و ملت ایران در پافشاری دربرای تثبیت حق مسلم خود بوده است.

وی با تقدیر از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران که خردمندانه و با پشتکار مثال زدنی توانست زمینه به رسمیت شناخته شدن حق مسلم ایران در استفاده صلح آمیز از فن آوری های هسته ای را فراهم کند افزود: توافق هسته ای ایران و غرب ابتدای جاده تلاش برای سازندگی و آبادانی ایران اسللامی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر تصریح کرد: عید فطر زمان شکرگزاری بندگان برای پیروزی در جهاد با هواهای نفسانی است.

حجازی با یادآوری لزوم شرکت در نماز عید فطر گفت: حضور در نماز عید فطر نماد وحدت و همبستگی مسلمانان جهان است.

وی قیمت پرداخت سه کیلوگرم گندم یا برنج برای هر نفر به عنوان زکات فطره بر اساس توانمندی مالی افراد را یادآور شد و از مردم خواست با پرداخت زکات فطره قبل از ظهر روز عید مستمندان را در این شادی بزرگ شریک کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین