|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
امام جمعه تربت حیدریه گفت: تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی را تحصین می کنیم زیرا با قاطعیت از حقوق هسته ای ایران در مذاکرات با کشورهای غربی صیانت کرد.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی شریعتی تبار در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه تربت حیدیره افزود: مردم ایران با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس به صیانت از حقوق هسته ای خود تاکید کردند که به خوبی توسط تیم مذاکره کننده رعایت شد.

وی گفت: البته هنوز نمی توان به توافق هسته ای با استکبار مطمئن بود، توصیه های رهبر معظم انقلاب در مذاکرات هسته ای راهبرد تیم هسته ای بود و همه می دانیم غربیها هیچ وقت مورد اعتماد نیستند.

خطیب جمعه تربت حیدریه اظهارداشت: موفقیت امروز هسته ای مدیون رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب است زیرا مذاکره کنندگان هسته ای کشورمان با جدیت تمام از حقوق ملت ایران در برابر زیاده خواهی غرب حمایت و خط قرمزهای نظام جمهوری اسلامی را رعایت کردند.

وی همچنین با اشاره به سالگرد تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی گفت: این نهاد با نظارت بر مصوبات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مختلف در کشور نقش برجسته و ممتازی در حفاظت از اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی دارد.

امام جمعه تربت حیدریه افزود: شورای نگهبان از مهمترین اصول قانون اساسی است و به همین سبب بارها از سوی دشمنان انقلاب و ایادی آن مورد تهاجم قرار گرفته است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین