|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۵۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت:پیروزی در مذاکرات هسته ای نتیجه 12 سال مقاومت و پایداری در عرصه بین الملل و تحمل تحریم ها و فشارهای بسیار و کوتاه نیامدن از حقوق ملت ایران حاصل شده است.
آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) با بیان اینکه شهیدانی در این راه به فیض شهادت نایل آمدند و سختی های بسیاری تحمل کردیم، اظهار کرد: اگر این تحریم ها بر کشور دیگری بود آن کشور را نابود می کرد اما کشور ما با همه این تحریم ها کنار آمد و خدا را شکر مشکل خاصی پیش نیامد.

امام جمعه اهواز گفت: امروز همه کشورهای عربی و غربی راجع به نتیجه مذاکرات هسته ای ایران صحبت می کنند و نام آن را توافق تاریخی اعلام کردند.

وی بیان کرد: البته مراحل پایانی جمع بندی مذاکرات باقی مانده است که امیدواریم مراحل باقی مانده نیز به نحو احسن به پایان برسد.

آیت الله جزایری از تیم مذاکره کننده و وزیر امور خارجه به خاطر ختم به خیر شدن مذاکرات هسته ای و برطرف شدن تحریم ها قدردانی کرد و افزود:این جمع بندی نتیجه صبر ، پایداری و تقوا و پافشاری در مخالفت با رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاصل شده است.

وی بیان کرد: امروز کشور یمن نیز تحت شدیدترین فشارهای آل سعود است و ما از این کشور مظلوم حمایت می کنیم و دشمن جنایتکار را نیز محکوم می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود مومنان روزه دار را به توبه و استغفار به درگاه الهی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که یوم الوداع نامیده شده فراخواند.

آیت الله موسوی جزایری ادامه داد: در این جمعه گناهان بخشوده می شود و اگر توبه که همان پشیمانی قلبی از انجام گناه است، انجام شود، مقبول خواهد شد.

در آیین نماز جمعه اهواز اعلام شد نماز عید سعید فطر ساعت شش و سی دقیقه صبح روز شنبه در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز به امامت آیت الله موسوی جزایری برگزار خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین