|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۰
کد خبر: ۵۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
امام جمعه موقت رشت با اشاره به نتیجه رسیدن جمع بندی مذاکرات هسته ای در وین گفت: به دولتمردان کشورمان، بابت این پیروزی تبریک می گوییم.
حجت الاسلام احمد عبدالله زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به شرکت گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس افزود: راهپیمایی روز قدس به کشورهای 5+1 فهماند که در مذاکرات هسته ای نباید با منطق زور، تهدید و تحریم جلو بروند.

وی با قدردانی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اضافه کرد: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی این روز، استکبار و دشمنان اسلام به ویژه رژیم جعلی صهیونیستی را رسوا کردند.

خطیب جمعه رشت این راهپیمایی را نخستین همایش همبستگی دولت و ملت در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال همدلی و همزبانی مزین شده، دانست.

حجت الاسلام عبدالله زاده در ادامه سخنانش با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی گفت: این شورا ، نبض و کانون ضمانت بقاء نظام اسلامی است و مانع از بروز انحراف در دین می شود و در راستای شرعی بودن قوانین کشور، نظارت های لازم را انجام می دهد.

وی ادامه داد: افتخار می کنیم در کشوری زندگی می کنیم که مجلس شورای اسلامی قانون تصویب می کند و شورای نگهبان آن را با شرع اسلام تطبیق می دهد و اگر مخالف باشد، آن را لغو می کند.

وی اضافه کرد: شورای نگهبان نیز در موضوع تایید و بررسی صلاحیت کاندیداها ، باید با حفظ حرمت و آبروی افراد نظارت دقیق را انجام دهد.

حجت الاسلام عبدالله زاده همچنین به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان اشاره و تصریح کرد: رهبری چندین نکته کلیدی را در سخنانشان فرمودند که باید همواره جوانان و دانشجویان این توصیه ها را در انجام کارهایشان مورد نظر قرار دهند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین