|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۵۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
رئیس سندیکای جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: بعد از گذشت بیش از چند سال هنوز کارمزد جایگاه‌داران به حق‌العمل کاری تبدیل نشده است و تنها 45 درصد کارمزدها افزایش یاقت.
بیژن حاج محمد رضا، در گفتگو با خبرنگار حوزه نفت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با بیان اینکه احداث جایگاه در حال حاضر اقتصادی نیست خواستار حضور نماینده جایگاه‌داران در کمیته‌های مختلف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در جهت رفع مشکلات جایگاه‌داران شد.

وی با اشاره به اینکه موضوع کارمزد سوخت جایگاه‌داران چندین سال است که مورد پیگیری قرار گرفته اما به نتیجه نرسیده است گفت: متاسفانه بحث تبدیل کارمزد جایگاه‌دارن به حق‌العمل کاری  از سال 91 مورد تاکید بوده است اما هنوز به نتیجه درستی منتج نشده است.

حاج‌محمدرضا تاکید کرد: براساس جلسات برگزار شده با مسولان ذیربط قرار است 45 درصد کارمزد جایگاه‌ها افزایش یابد.

رئیس سندیکای جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: به محض اینکه سازمان برنامه و بودجه اعتبار به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اختصاص یابد کارمزد 94.1.1 به جایگاهداران پرداخت خواهد شد.

وی افزود: به همین منظور نشستی با مسولان شرکت ملی نفت در جهت پیگیری مساله حق العمل‌کاری به جای کارمزد برگزار شد و برای رفع مشکلات مطرح شده از سوی جایگاه‌داران و  قول مساعد دادند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین