|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۵۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱
فرماندار ایوان گفت: توافق هسته ای کشورمان با شش قدرت بزرگ جهانی، ضمن اعتبار بخشیدن به وجه تاثیر گذار ایران، تراز جمهوری اسلامی در عرصه های جهانی و بین المللی را بالا برد.
معروف بسطامی روز پنجشنبه با صدور پیامی به مناسبت توافق هسته ای کشورمان با 1+5 گفت: موفقیت دولت در رابطه با توافق هسته ای بخشی از میثاق نامه دکتر روحانی با مردم ایران است.

در بخشی از این پیام آمده است: خداوند منان را شاکریم که بخشی از میثاق نامه ایی که دکتر روحانی در 24 خرداد 92 با مردم ایران بسته بود؛ در تیر ماه 94 محقق شد.

با تلاش ارزنده دولت و تیم مذاکره کننده، پرونده هسته ای در سایه حمایت حکیمانه مقام معظم رهبری، ملت و سایر ارکان نظام به سرانجام مطلوب رسید و اولین گام برای حفظ منافع ملی و سیر بسوی کاهش تنش در عرصه بین المللی برداشته شد.

بسطامی در بخش دیگری از پیام خود آورده است: در نتیجه این اقدام دولت، اعتبار و تراز موقعیت ایران در صحنه جهانی جایگاه خود را باز یافت.

به گفته وی، گرچه این موفقیت دیپلماسی مرهون سیاست های مدبرانه و امیدبخش دولت محبوب بود، اما تدبیر، درایت، شجاعت و ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته ای و در راس آنها دکتر محمدجواد ظریف بر هیچکس پوشیده نیست و مصداق این گفته پر نغز است که بر کارهای گران مرد کاردیده فرست.

بدون تردید مردم شهرستان ایوان به تبع از ملت بزرگوار ایران اسلامی این موفقیت ممتاز در تاریخ معاصر کشورمان را قدر دانسته و همچون گذشته پشتیبان دولت و تیم مذاکره کننده هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین