کد خبر: ۵۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
کشیش کلیسای کاتولیک، آشوری و کلدانی با ابراز خرسندی ازجمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای، توافق وین را گامی مثبت برای ایران و جهان توصیف کرد.
به نقل از خبرگزاری آکی ایتالیا، کشیش ایرانی در گفتگو با خبرگزاری "فیدس واتیکان"، توافق هسته ای وین را گامی مثبت برای ایران و جهان خواند.

"هرمز اصلانی،" کشیش کلیسای کاتولیک، آشوری و کلدانی، با ابراز خرسندی ازحصول توافق هسته ای در وین گفت:« من در حوزه سیاسی وارد نمی شوم، زیرا در حوزه اختیارات من نیست؛ اما می توانم بگویم با این توافق همه مسیحیان و همه مردم ایران خوشحال شده اند؛ زیرا پروردگار دعاهایشان را مستجاب کرده است.»

وی افزود:« از این پس راه برای دیدگاه مثبت جهان به ایران آسان تر شده است... ما نیز آسانتر می توانیم مدعی همدلی شویم و بگوییم ایران آنی نیست که برخی از شبکه های تبلیغاتی ترویج می کنند، ما می توانیم با عملگرایی و حرکت علمی آینده خوبی برای کشور رقم بزنیم، فناوری های بهتری را در کشور شاهد باشیم و نیات پست برخی از دشمنانمان را که هنوز علیه کشور ما پیشداوری می کنند، باطل سازیم.»

کشیش هرمز اصلانی افزود:« ایران همواره کشوری با غنای فرهنگی و ایرانیان نیز همواره ملتی متمدن و دور اندیش بوده اند... در این سالها که تحریم ها ما را از برخی مواد خام محروم کرده بود باز هم همچنان از پیشگامان علوم، فناوری، اطلاعات و پزشکی بوده ایم.»

این کشیش ایرانی اظهار داشت:« همه ما از نتیجه به دست آمده خوشحالیم، ما مسیحیان در ایران بیگانه نیستیم، بلکه به ایرانی بودنمان افتخار می کنیم. به خاطر این دستاورد از حضرت مسیح تشکر می کنیم و از خداوند متعال می خواهیم پشتیبان همه ما باشد همانگونه که خواستار قدرت و شجاعت برای همه مردم کشور عزیزمان ایران از جمله برای مسئولانی هستیم که کشور را مدیریت می کننند و به ما توجه دارند.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین