|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۵۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: مقاومت جانانه ملت و درایت و رهبری های مقام معظم رهبری و تلاش درست و مضاعف تیم مذاکره کننده کشورمان به بار نشست و این موفقیت بزرگ نصیب ایران شد .
حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با تبریک این موفقیت بزرگ افزود: روز 23 تیرماه را بخاطر توافق هسته ای ایران با قدرت های بزرگ جهانی باید یک روز تاریخی و فراموش نشدنی در کشور ذکر کرد .

وی ادامه داد: ملت و دولت ایران بعد از 12 سال تلاش پیگیر و در دولت کنونی با زحمات زیاد و با درایت و پشتکار و حمایت های مقام معظم رهبری موفق شدند به حقوق خود برسند .

نماینده مردم مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اعضای تیم مذاکره کننده ما با درایت و قدرت وظایف خود را در قبال حقوق هسته ای نشان دادند .

زارع زاده افزود: این پیروزی شادی بخش و مهم را باید به تمامی کسانی که در این مدت برای موفقیت تیم مذاکره کننده و مسوولان و دولتمردان جمهوری اسلامی کوشیده اند تبریک گفت.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز خاطر نشان کرد: دفاع از منافع ملی و مصالح کشور یک وظیفه بزرگ همیشگی و همگانی است که تمامی افراد و گروه ها باید از آن حراست کنند .

زارع زاده گفت: تمامی توفیق ها به برکت خون های مطهر شهیدان ، پیگیری های منطقی و جانانه و همراهی و همدلی بین ملت و مسوولان و دولتمردان بدست می آید .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین