|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۵۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار در بیانیه ای به مناسبت موفقیت در مذاکرات هسته ای اعلام کرد: امروز پس از 2 سال تلاش مستمر و خستگی ناپذیر تیم مذاکره کننده ایران با گروه 1+5 شاهد به ثمر نشستن دیپلماسی گفتگو و مذاکره هستیم.
در بیانیه سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار آمده است:

در دولت تدبیر و امید دکترین سیاست خارجی ایران بر مبنای سه اصل عزت، مصلحت و تدبیر بنا نهاده شد و به جای رویکرد سنتی، سیاست خارجی نوین، بازی با حاصل جمع غیر صفر و مثبت، مبنای عمل دستگاه دیپلماسی کشور قرار گرفت.

سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار در این بیانیه، به رهبر معظم انقلاب به سبب درایت، هوشیاری و راهنمایی های ارزشمند، به ملت ایران برای انتخاب چنین برنامه ای در 24 خردادماه سال 1392 و به مجموعه وزارت خارجه به ویژه وزیر پرتلاش و توانمند آن برای استفاده مناسب از فنون دیپلماسی، مذاکره و اتخاذ روند برد- برد در سیاست خارجی کشور تبریک گفت.

در ادامه این بیانیه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای، ابراز امیدواری شده است که حصول این توافق زمینه های لازم برای رونق اقتصادی، شکوفایی فضای کسب و کار، سرمایه گذاری شرکت های بزرگ تجاری، رشد تولید ناخالص ملی و رشد صادرات، تقویت پول ملی به عنوان پشتوانه اقتصاد کشور و گسترش سطح مناسبات سیاسی و بین المللی را با توجه به موقعیت ممتاز ژئوپلتیک و ژئواستراتژیک ایران در حوزه جهانی فراهم کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین