|
|
امروز: جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۵۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
بعد از اظهارنظر نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره و نهادهای صهیونیستی آمریکا در خصوص توافق وین، این بار نوبت به معاون بوش در همزبانی با رژیم سراسر فساد صهیونیستی رسیده است
به نقل از بیزنس اینسایدر، معاون رییس‌جمهور سابق آمریکا همگام با سایر جمهوری‌خواهان و نهادهای صهیونیستی این کشور به محوم کردن توافق هسته‌ای وین پرداخت.

"دیک چنی،" معاون جرج بوش پسر، در گفتگوی خود با شبکه فاکس‌نیوز در پاسخ به "شان هَنیتی،" مجری برنامه که از او پرسید براستی چرا باراک اوباما تا این حد مشتاق توافق است، گفت: "نمی‌دانم!"

چنی ادامه داد: "شان، سؤال بسیار مهمی پرسیدی. بله سؤال این است که واقعاً در مغز این رییس‌جمهور ما چه می‌گذرد وقتی که ادعا می‌کند این یک توافق خوب است. من واقعاً سر در نمی‌آورم." 

وبسایت خبری «بیزنس اینسایدر» ادامه می‌دهد: "رییس‌جمهور آمریکا صبح سه‌شنبه اعلام کرد آمریکا و سایر اعضای گروه 1+5 موفق به حصول توافقی با ایران شدند که به‌موجب آن توان این کشور برای دستیابی به سلاح هسته‌ای محدود خواهد شد. چنی هم مانند سایر هم‌حزبی‌های خود به این توافق معترض است. معاون بوشِ پسر معتقد است این توافق در نهایت به تجهیز ایران به سلاح هسته‌ای ختم می‌شود و متعاقب آن باید شاهد ظهور قدرت‌های هسته‌ای دیگر باشیم. "

چنی در ادامه اظهارنظرهایش درباره رییس‌جمهور آمریکا اضافه کرد: "در مقابل یک چنین رییس‌جهوری تنها کاری که از دست من برمی‌آید این است که فقط سرم را تکان بدهم. چیزی که خیلی من را آزار می‌دهد این است که او می‌گوید با این توافق ما جلوی تکثیر تسلیحات هسته‌ای را گرفتیم. این یک دروغ است. واقعیت، وضعیتی است که ما اکنون در آن گرفتار شده‌ایم؛ وقتی ایران بعد از این توافق بتواند به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند، خب طبیعی است که دیگر کشورهای منطقه هم در صدد حفاظت از خود بر می‌آیند."

"به نظر من این توافق، سرانجام، ما را بیش از هر زمان دیگری حتی نسبت به بمباران اتمی هیروشیما و ناگازاکی در جنگ جهانی دوم به استفادۀ واقعی از سلاح هسته‌ای نزدیک خواهد کرد."
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین