|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۳
کد خبر: ۵۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای تاکنون بدون نقص و بسیار مخلصانه برای دفاع از حقوق ملت ایران کار کردند و پیرو امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.
آیت الله احمد صابری همدانی روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا ، افزود: کشورهای غربی به ناحق جمهوری اسلامی ایران را تحریم و مشکلاتی را برای ما ایجاد کردند و باید با تلاش های دیپلماسی این موانع برطرف شود.

وی ادامه داد: هر چند مذاکرات هسته ای خیلی به طول انجامید ولی برای موفقیت تیم هسته ای ایران در آینده نیز آرزوی موفقیت داریم و امید است با وحدت و انسجام و دوری از اختلافات بتوانیم به نتیجه مطلوبی برسیم.

وی اظهار داشت: در جامعه اسلامی نباید وضعیت رزق و اقتصاد، امنیت و سلامتی مردم در آسیب باشد و همه تلاش کنند این مسائل مهم را در جامعه تحقق ببخشند.

آیت الله صابری همدانی گفت: تحریم های ظالمانه از عوامل مهم چالش های اقتصادی در کشورهای مختلف هستند و ما منتظر از بین رفتن تحریم ها هستیم.

وی افزود: در روایات داریم که باید وضعیت رزق و اقتصاد مردم تقویت شود، امنیت عمومی و بهداشت روانی جامعه نیز آسیب نبیند و امیدواریم همه مسوولان نظام دست در دست هم در مسیر اعتلای نظام جمهوری اسلامی گام بردارند.

وی تیم مذاکره کننده هسته ای را افرادی باتجربه و مخلص ذکر کرد و گفت: آنها پیرو امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستند و اوامر رهبر انقلاب را در مذاکرات به خوبی تبعیت کردند و با حسن نیت نیز کارها را دنبال نمودند.

ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 پس از 22 ماه مذاکره سخت و فشرده، سرانجام سه شنبه، هفته جاری برای رفع سوء تفاهم ها در مورد برنامه صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران و همزمان لغو تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران به توافق رسیدند.

در نتیجه این توافق که با رعایت چارچوب ها، دستورالعمل ها و خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران تدوین شد، دستاوردهایی در حوزه هسته ای و لغو تحریم ها برای ایران حاصل شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
0
0
یه مشت خائن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین