|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴
روابط عمومی فدراسیون فوتبال، به منظور حضور رسانه‌ها در جام جهانی 2014 برزیل، اطلاعیه‌ای صادر کرد.


این اطلاعیه به شرح زیر است:
بخش رسانه ای فیفا با ارسال ایمیلی به روابط عمومی فدراسیون فوتبال، شرایط حضور رسانه ها در مراسم قرعه کشی رقابت های فینال جام جهانی 2014 برزیل را اعلام کرد.
در این ایمیل آمده است رسانه ها و نمایندگان آنها که قصد دارند در مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل حضور داشته باشند، باید در بخش مدیا چنل فیفا ثبت نام کنند. هم اکنون مدیا چنل فیفا ثبت نام را آغاز کرده است و تا 18 اکتبر 2013 یعنی 26 مهر 92 مهلت ثبت نام ادامه خواهد داشت.
لازم به ذکر است که مراسم قرعه کشی در کاستا دو ساوپ ایالت باهیا، حدود 90 کیلومتری شمال سالوادور در تاریخ 15 آذر 92 انجام می شود. همچنین در طول هفته برگزاری مراسم قرعه کشی، سرویس رفت و برگشت بین فرودگاه بین المللی سالوادور و کاستا دو ساوپ تدارک دیده خواهد شد.
گفتنی است که این ثبت نام برای رسانه های نوشتاری (روزنامه ها و وب سایتها) و عکاسان زیر نظر بخش رسانه ای فیفا و نمایندگان رسانه­های رادیویی و تلویزیونی از بخش خدمات پخش فیفا مورد پذیرش قرار می گیرند. همچنین کلیه تقاضاها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تضمینی برای حضور همه ثبت نام کنندگان وجود ندارد. در هر صورت به نمایندگان رسانه ها برای حضور یا عدم حضور آنها از طریق ایمیل اطلاع داده خواهد شد. رسانه ها برای حضور در این مراسم، مسئول گرفتن ویزای خود هستند.
اقدامات اصلی رسانه ها در طول برگزاری مراسم قرعه کشی:
11 آذر 92: افتتاح مرکز رسانه ها
12 آذر 92: کنفرانس مطبوعاتی مربوط به جلسه کمیته سازماندهی جام جهانی فیفا (در این جلسه اقدامات مربوط به قرعه کشی مورد بررسی قرار می­گیرد.)
14 آذر 92: کنفرانس مطبوعاتی مربوط به جلسه کمیته اجرایی فیفا
15 آذر 92: مراسم قرعه کشی
رسانه ها برای کسب اطلاعات بیشتر باید به بخش رسانه ای فیفا مراجعه کنند.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین