|
|
امروز: جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۵۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
رئيس پليس فتاي استان کرمانشاه گفت: افراد سودجو با ارسال پيام کوتاه جعلي به عنوان مسابقه هوش برتر اقدام به کلاهبرداري از همشهريان مي کنند.
از کرمانشاه ؛سرهنگ "علي شفيعي" گفت: حدود يک ماه است که همشهريان تماس گرفته و می گویند پيامکي را مبني بر برنده شدن در جشنواره پيامکي هوش برتر از يک خط عادي تلفن همراه دريافت کرده اند.

شفیعی گفت: در اين پيامک ها ذکر شده که شما برنده سکه طلا شده ايد و براي دريافت جايزه بايد مبلغي را بابت هزينه ارسال به شماره حساب داده شده در متن پيامک واريز کنيد تا جايزه تان براي شما ارسال شود.

وی افزود: اگر جايزه اي برنده شده ايم ديگر براي ارسال آن نبايد هزينه اي پرداخت کنيم پس بدانيد هيچ کسي بدون خدمات به شما جايزه نمي دهد مگر اين که کاري را براي آن ها انجام داده یا مشتری آن ها باشید.

رئيس پليس فتاي استان کرمانشاه عنوان کرد: خوشبختانه بعضي از همشهريان هوشيار بوده و متوجه اين کلاهبرداري شده اند و و تعداد ديگري نيز فريب خورده و پول را به حساب داده شده واريز کرده اند غافل از اين که هيچ سکه اي در کار نيست.

وي در پایان گفت: اگر پيامک از سمت جشنواره ها نيز باشد با يک شماره ويژه پيامک ارسال و اطلاع رساني مي شود و هزينه اي نيز درخواست نمي شودبنابراين بايد به پيامک هايي که تقاضاي واريز وجه مي کنند توجه نکرده و شک کنيد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین