|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۳
کد خبر: ۵۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان و نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی در پیامی به دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، ضمن تبریک نسبت به موفقیت در مذاکرات هسته ای گفت: دلاوران عرصه سیاست ایران از این مذاکرات حماسی و اسطوره گون سرافراز درآمدند.
در پیام تبریک یوناتن بت کلیا به رییس جمهوری ایران که نسخه ای از آن روز پنجشنبه به ایرنا نمابر شد، آمده است: رمضان به مثابه مکتبی است که هم جهان بین آدمی را وسعت می بخشد و هم در عرصه عمل، به صحنه جهاد اکبر می کشاند و فرصتی برای بازگشت به خویشتن خویش با پایانی برای تکامل روح است.

این پیام می افزاید: این پایان خجسته همراه بود با حلاوت پایان مذاکراتی حماسی و اسطوره گون که دلاوران عرصه سیاست، سرافراز از آن بیرون آمدند.

در این پیام آمده است: چنین طعم خوش و شیرین مانا، حاصل پایداری ملتی افسانه ای، رهبریت داهیانه فرزانه ای دلیر و مردان پرتوان دنیای سیاست همچون دکتر جواد ظریف و هیات همراه وی که مستحق هرگونه تقدیر و تمجید هستند، است.

دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان در ادامه پیام خود خطاب به رییس جمهوری گفت: حضور شما بر قله دنیای سیاست با نگرشی تامل برانگیز لازم بود که چنین حاصلی را به بار آورد.

همچنین در این پیام بت کلیا به نمایندگی از جامعه جهانی آشوریان فرارسیدن عید فطر و پایان ماراتن سیاسی در عرصه جهانی را تبریک و تهنیت گفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین