|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۵۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
وي اظهار کرد: ادبياتي که بخواهد براي کشور، انزوا پديد آورد و مردم و دولت را با گرفتاري و مشکل مواجه کند ديگر کارساز نيست و منطق و عقلانيت مي‌تواند ايران امروز را با جهان امروز پيوند دهد.
نماينده سابق ايران در سازمان ملل متحد گفت: دور کردن تهديد از کشور وظيفه هر دولت و ملتي است و تيم مذاکره کننده هسته‌اي توانست با تلاش‌هاي شبانه‌روزي خود به اين مهم جامه عمل بپوشاند.به گزارش ايسنا‌، سيد‌محمد صادق خرازي در ضيافت افطار حزب نداي ايرانيان در تبريز که با حضور فعالان اصلاح‌طلب استان برگزار شد گفت: توافق هسته‌اي نتيجه مجاهدت‌هاي شبانه روزي خردمندان در نظام ديپلماسي کشور تحت منويات مقام معظم رهبري است.نماينده سابق جمهوري اسلامي در سازمان ملل اضافه کرد: هيچ ايراني علاقه ندارد که به بهانه‌هاي واهي، مردمش در انزوا قرار بگيرد.خرازي تصريح کرد: مردم به دنبال تغيير و تحول هستند و در انتخابات 92 ثابت کردند که مي‌خواهند سره را از ناسره جدا کنند.

وي اظهار کرد: ادبياتي که بخواهد براي کشور، انزوا پديد آورد و مردم و دولت را با گرفتاري و مشکل مواجه کند ديگر کارساز نيست و منطق و عقلانيت مي‌تواند ايران امروز را با جهان امروز پيوند دهد.

به گفته خرازي مهمترين آرمان اصلاح‌طلبي اين است که جمهوري اسلامي‌ايران براي هميشه تاريخ در عرصه جهاني بدرخشد.خرازي افزود: شخصي که گفت «دختر 14 ساله‌اي در خانه با قابلمه هم مي‌تواند غني‌سازي کند» بزرگترين توهين به تاريخ علم در عصر حاضر را رقم زد و محاکمه چنين فردي به خاطر سخنان نامعقولش، حق تاريخي ملت ايران است .وي خطاب به دولت نهم و دهم گفت: آن‌هايي که تحريم‌ها را کاغذ پاره دانسته و قدرت بازدارندگي ايران را کاهش دادند، خدمت به اين مردم شريف نکردند.وي در بخشي از سخنان خود افزود: احمدي‌نژاد تمام شد و محال است دوباره به صحنه سياسي و قدرت بازگردد.

رييس شوراي مرکزي حزب نداي ايرانيان با بيان اينکه مردم ايران، خدمات رييس دولت اصلاحات در اين کشور را فراموش نمي‌کنند ادامه داد: اصلاحات زنده است چون انقلاب و امام زنده است.نماينده سابق جمهوري اسلامي ايران در سازمان ملل گفت‌: اگر خدايي نکرده به وحدت ميان اصلاح‌طلبان خدشه‌اي وارد شود خطر تفکر احمدي‌نژاديسم نظام سياسي کشور را به شدت تهديد خواهد کرد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۵
امير علي آشوري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
7
1
قبل احمدي نژاد، خاتمي تمام شد و علاوه بر اينها از نظام طرد و ممنوع التصوير شد و در انتظار برقراري دادگاه
قبل تر اصلاح طلبان از دولت خلع شدند و ديگر با 7 درصد مقبوليت به قدرت بر نخواهند گشت
فتنه خط قرمزه نظام هست ولي احمدي نژاد تو مجمع تشخيص مصلحت نظامه
البته ما مثل شما مرده پرست نيستيم احمدي نژاد آره راست مي گي رفت ولي جليلي يا قاليباف مياد با اتحاد اصولگرايان
پاسخ ها
لطف الله بهرو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
چَرت و پَرت چرا؟؟!

کدوم دادگاه؟؟!

مُرده آن است که نامَش به نکویی نبَرند

* اینهمه اختلاس/ارتشا/انواع فساد اداری-مالی/تاراج بیت المال/جفا در حقّ ملّت و ...

میراثِ دولت قانون-گریز! قبلیست!!!

*تا کی میخوای مثلِ کبک باشی؟؟! نادان!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
7
2
یکی جلوی این خررازی رابگیره .حرفهاش باعث تفرقه است .مگه میشه دکتر احمدی نژاد که 8 سال برای کشور زحمت کشید حالا مردم بخواهند که دادگاهی بشه .نه مردم همچین چیزی نمی خواهند . آقای خررازی تو هم بهتره بجای مردم حرف نزنی و در حرفها و گفتارت کمی انصاف داشته باشی . همین مقاومتهای دکتر احمدی نژاد اگر نبود ما در مذاکره به نتیجه نمیرسیدیم .ملت ایران احمدی نژاد را دوست دارند و دست بوس زحمتهاش هستند . جناب خررازی به شما توصیه میکنم کمی بفکر آخرتمون هم باشیم . والسلام دوستدار همه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
1
4
احمدی نژادوکابینه اش بزرگترین جنایت رادرحق مردم کردند. وتا به امروز مردم چوب حماقت های این افراد نادان رو میخورند.
دوره ی احساساتی شدن مردم کشورمون که تحت تاثیرسخنان بیمقدار احمدی نژاد دررسانه ی ملی بود،گذشته....
درجواب دوستم آقای آشوری باید بگم که تااتحاد اصلاح طلبان زنده هست ، اجازه به ورود کسانی که کشور را به 100 سال عقب برگرداندند، نمی دهد.
زنده باد دولت تدبیروامید...
ذبيح الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
1
1
متاسفم واقعا متاسفم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین