|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۵۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
نبیه بری رییس مجلس لبنان در پیام هایی جداگانه توافق هسته ای بین جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 را به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، حسن روحانی رییس جمهوری ، علی لاریجانی رییس مجلس تبریک گفت.
به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، نبیه بری همچنین دستیابی به توافق هسته ای را به محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه وعلی اکبر صالحی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی ایران تبریک گفت.

براساس این گزارش در پیام تبریک نبیه بری به رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است: با دقت و حساسیت صبر و تانی شما را در جریان مذاکرات در خصوص برنامه صلح آمیز هسته ای تا دستیابی کشور عزیز شما با گروه 1+5 به توافق هسته ای، پیگیری کردیم.

در ادامه این پیام تصریح شده است: از خداوند متعال موفقیت کشور شما و ثبات و پیشرفت آن را مسئلت می کنیم و امیدواریم این توافق به تحریم ظالمانه ایران پایان دهد و به افزایش روابط و اعتماد بین کشورشما و همسایگان عرب و مسلمان منجر شود.

براساس این گزارش، نبیه بری که روز سه شنبه با پائولو جنتیلونی وزیر امور خارجه ایتالیا دیدار کرد، در واکنش به توافق هسته ای در اظهاراتی کوتاه و اما پر معنا اظهارداشت که اوضاع بعداز توافق هسته ای قطعا با قبل از آن متفاوت خواهد بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین