|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۵۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی 2015 - پرتغال برابر مکزیک به پیروزی دست یافت تا شانس خود را برای رسیدن به مرحله بعدی این رقابتها افزایش دهد.
در نخستین دیدار از روز ششم و پایانی مرحله گروهی هشتمین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۵ - پرتغال، عصر امروز سه‌شنبه تیم‌های ایران و پرتغال برابر هم به میدان رفتند که این بازی در نهایت

در این مسابقه که امیرحسین اکبری (دقیقه یک)، محمد احمدزاده (۱۴) و فاروق درا (۱۵) برای تیم ایران گل زدند و گومز (۱۸) و ویلا (۲۱) گل‌های تیم مکزیک را به ثمر رساندند. ضمن اینکه آدرین گونزالس به خاطر خطای شدیدی که در دقیقه ۲ روی پیمان حسینی انجام داد، از زمین اخراج شد.

شاگردان مارکو اوکتاویو که با ترکیب سیدپیمان حسینی، امیرحسین اکبری، محمد مرادی، مصطفی کیانی، علی نادری بازی را شروع کرد، با این پیروزی ۶ امتیازی شدند و به رده دوم گروه C صعود کردند اما مکزیک با سومین شکست متوالی، وداع تلخی با این رقابتها داشت.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران

تیم فوتبال ساحلی ایران بازی را خیلی زود آغاز کردند، خیلی زود توسط امیرحسین اکبری به گل رسیدند و کمتر از یک دقیقه بعد از این گل، داور گونزالس بازیکن مکزیک را به خاطر خطای شدید روی پیمان حسینی از زمین اخراج کرد.

تیم مکزیک به خاطر این اخراج، ۲ دقیقه با ۴ بازیکن به بازی ادامه داد اما شاگردان اوکتاویو نه تنها از این لحظات بلکه از دقایق باقیمانده در این نیمه به خوبی استفاده نکردند تا در نهایت این نیمه با برتری یک بر صفر ایران به پایان برسد.

در دقایق آغازین نیمه دوم ایران در فاصله یک دقیقه توسط محمد احمدزاده و فاروق درا به گل رسید اما مکزیکی‌ها در دقایق ۱۸ و ۲۱ دوبار دروازه ساحلی‌بازان کشورمان را باز کردند تا اختلاف دو تیم به یک گل برسد. تلاش‌های بازیکنان دو تیم در دقایق پایانی این نیمه هم نتیجه نداد تا نیمه دوم بازی با همان نتیجه ۳ بر ۲ به پایان برسد.

در نیمه سوم شاگردان اوکتاویو بارها می‌توانستند دروازه مکزیک را باز کنند اما اشتباه در نواختن ضربات آخر و توپ‌های شروع مجدد مانع از افزایش تعداد گل‌های ایران شد، هرچند یکبار ضربه قیچی برگردان احمدزاده به تیر دروازه مکزیک خود. درخشش پیمان حسینی این نیمه هم بارها مانع از بازشدن دروازه ایران شد تا در نهایت ساحلی بازان ایران در این مسابقه به پیروزی ۳ بر ۲ دست یابند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
0
2
درود بر شما.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین