|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۵۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳
نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد تیم مذاکره کننده کشور قابل قبول و ستودنی است و این تیم کار بزرگی انجام داد.
مجید جلیل سرقلعه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اعلام جمع بندی مذاکرات ایران با گروه 1+5 در وین افزود: این جمع بندی طبق قانون اساسی باید به تصویب و تایید مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی برسد.

وی ادامه داد: پس از بررسی این جمع بندی در مجلس و اعلام نظر جامع نظام، تایید یا رد آن مشخص می شود اما تا این مرحله، عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای کشور بسیار ستودنی است.

جلیل با قدردانی از تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای کشور، هماهنگی این تیم با مقام معظم رهبری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را قابل ستایش دانست.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز تا رسیدن به یک توافق لازم الاجرا راه طولانی وجود دارد، تصریح کرد: این در حالی است که تا این مرحله نیز کار بزرگی انجام گرفته است.

جلیل افزود: عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای کشور در راستای منافع ملی و با رعایت خطوط قرمز بود و این عملکرد مطلوب ارزیابی می شود.

به گزارش ایرنا، ایران و کشورهای 1+5 پس از 22 ماه مذاکره سخت و فشرده، سرانجام روز 23 تیر 1394 برای رفع سوء تفاهمها در باره برنامه صلح آمیز هسته ای کشورمان و همزمان لغو تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران به جمع بندی جامع رسیدند.

ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن لردگان در ۱۶۲ﻛﻴﻠﻮﻣﺘﺮی ﻣﺮﻛﺰ اﺳﺘﺎن چهارمحال و بختیاری ﻗﺮار دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین