|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۶
کد خبر: ۵۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
فرماندار دهلران دیپلماسی موفق دکترحسن روحانی را موجب عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و پایانی بر تحریم های ظالمانه غرب علیه کشورمان دانست.
امید علی سبزی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک موفقیت نظام اسلامی، دولت تدبیر و امید و فرزندان ملت در مذاکرات هسته ای گفت: این بار نیز تیم مذاکره کننده برگ زرین تاریخی دیگری برای ملت ایران اسلامی به ثبت رساند که در تاریخ ماندگار می شود.

وی با اشاره به موفقیت دولت تدبیر و امید در این ماراتن بزرگ جهانی افزود: رهنمودها و حمایت های رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور، هوشیاری تیم مذاکره کننده و پشتیبانی ملت موجب این سربلندی شد.

فرماندار دهلران ادامه تحقیق و توسعه در بحث انرژی هسته ای و لغو تحریم ها را موفقیتی بزرگ برای نظام مقدس اسلامی و دولت تدبیر و امید دانست و گفت: تیم مذاکره کننده در یک نبرد نابرابر دیپلماتیک نشان دادند که اراده ملت ایران می تواند کشورهای ابرقدرت دنیا را پای میز مذاکره بیاورد.

به گفته سبزی، آنان که روزی هیچ حقی برای ملت ها قایل نبودند امروز به پشتوانه خون شهدا، اراده ملت و رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب حقوق ما را در انرژی صلح آمیز هسته ای به رسمیت شناختند.

وی دستاوردهای جمع بندی مذاکرات را موجب اقتدار بیش از پیش نظام و دولت دانست و یادآور شد: امروز دیگر پروژه ایران هراسی در دنیا مفهوم خود را از دست داده و همه کشورها به این باور رسیدند که جمهوری اسلامی در مواضع ملی ذره ای از حقوق ملت کوتاه نمی آید.

سبزی گفت: فرزندان ملت امروز نشان دادند که دولت بدنبال ارتقای جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی است و عزت و اقتدار نظام را در همه عرصه ها دنبال می کند و حمایت های رهبر فرزانه انقلاب نیز نعمت بزرگی برای دولت و ملت است که مسیر رشد و توسعه را بیش از پیش در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی به سرعت طی کند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
0
2
درود بر شما.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین