|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۵۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته ای استقلال، عزت و حقانیت جمهوری اسلامی ایران را نشان داد و این موضوع یکی از دلایل به طول انجامیدن این دور از مذاکرات بود.
حمیدرضا فولادگر روز سه شنبه در نشست خبری به همراه حجت الاسلام احمد سالک کاشانی اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان درباره مذاکرات هسته ای توضیحاتی دادند.

حمیدرضا فولادگر گفت: مردم شرق اصفهان طوماری را امضا کردند که در آن از مواضع رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات حمایت شده است.

وی با بیان این که امضاکنندگان این طومار در مناطق محروم اصفهان زندگی می کردند و پس از امضای این طومار ابراز امیدواری کردند که در مسیر توافق هسته ای خطوط قرمز رعایت شده باشد، افزود: نفس قضیه مذاکرات و قرارگرفتن قدرت ها در یک سوی میز و ایران در سوی دیگر برای ما پیروزی به حساب می آید اما باید ببینیم که آمریکایی ها چگونه می خواهند این توافق را در عمل اجرایی کنند.

احمد سالک کاشانی نیز با اشاره به امضای این طومار ابراز امیدواری کرد که توافق هسته ای منافع ملی کشور را تامین کند و ادامه داد: اگر توافق به نفع آمریکا باشد ما پایان انقلاب را امضا کردیم و اگر توافق به نفع ایران باشد باید فاتحه آمریکا را خواند.

وی با تشکر از رزمندگان تیم مذاکره کننده هسته ای اضافه کرد: مجمع نمایندگان استان اصفهان مدافع مذاکرات هسته ای هستند اما آمریکا در این مذاکرات به دنبال فرسایشی کردن آن بود زیرا می خواست مردم ایران را از دفاع از انقلاب اسلامی مایوس کند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در عین حال یکی دیگر از اهداف آمریکایی ها فشار اقتصادی و ادامه رکود در کشور بود که مردم با مقاومت خود نشان دادند که تحریم نه فقط یک عیب نیست بلکه باعث خودکفایی ملت ایران نیز می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین