|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۵۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و بلغارستان، گفت: تقویت روابط ایران و بلغارستان به عنوان دو کشور مهم و تأثیرگذار به نفع دو ملت خواهدبود.
از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی، عباس مقتدایی در دیدار با خریستو پولنداکوف سفیر بلغارستان در تهران با اشاره به پیشینه مثبت مناسبات دو کشور این مطلب را بیان کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمادگی هر گونه همکاری برای کمک به توسعه مناسبات دوستانه دو کشور در تمامی زمینه ها، خاطر نشان کرد: ایران در بسیاری از زمینه ها از جمله انرژی هسته ای، نانو تکنولوژی، تکنولوژی زیستی و هوا و فضا، پیشرفت های چشمگیری داشته که می توان از آن ها به عنوان بسترهای توسعه همکاری های فیمابین بهره برد.

سفیر بلغارستان در تهران نیز در این دیدار، ایران را کشوری مهم و تاثیرگذار در منطقه خواند و خواستار گسترش روابط دو جانبه به ویژه همکاری های میان کمیسیون های مجالس دو کشور شد.

خریستو پولنداکوف با استقبال از افزایش رفت و آمدهای میان مجالس دو کشور، نسبت به ایجاد اتاق بازرگانی مشترک، تسهیل، توسعه و گسترش ارتباطات مردمی، سرمایه گذاری به ویژه در زمینه کشاورزی و تقویت سیستم حمل و نقل دو کشور، ابراز امیدواری کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین