|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۵۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸
ساکت درباره اینکه کانون نوین تا اینجا ضرر داده است، تصریح کرد: در این باره در نشست خبری عابدینی صحبت‌های لازم را خواهد کرد.
مشاور سازمان لیگ گفت: چنانچه قضیه حق پخش حل نشود هم سازمان لیگ و هم صدا و سیما ضرر خواهند کرد.

 محمدرضا ساکت در حاشیه برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ پانزدهم گفت:  تلاش می‌کنیم حق پخش تلویزیونی لیگ‌های برتر را وصول کنیم، حتی مطالبات سال 93 را هم بگیریم.

وی ادامه داد: مذاکراتی در همین رابطه شروع شده و به دنبال گرفتن تبلیغات محیطی هم هستیم چون این یک مسئله حیاتی برای باشگاه‌ها است و همین‌طور باید بگوییم که سازمان لیگ در این باره تلاش می‌کند تا این مسائل پیش برود. اگر حل نشود تصمیم ویژه‌ای در نظر خواهیم داشت.

مشاور سازمان لیگ درباره اینکه چرا امیر عابدینی در خصوص مسائل کانون ایران نوین شفاف صحبت نمی‌کند تاکید کرد: اتفاقاً باید بگویم عابدینی صریح‌ترین فرد فوتبال است و روز سه‌شنبه در کنفرانس خبری ارقام و اعداد تیم‌ها را مطرح کرده و توضیحات کامل را ارائه خواهیم داد.

ساکت درباره اینکه کانون نوین تا اینجا ضرر داده است، تصریح کرد: در این باره در نشست خبری عابدینی صحبت‌های لازم را خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کانون تبلیغاتی از پخش تلویزیونی منتفع شده است، خاطرنشان کرد: به هر حال آنها با ما قرارداد دارند و اگر حق پخش حل نشود باید بگویم که فوتبال ما ضربه خواهد خورد. این قضیه به مانند یک شمشیر دو لبه است و امیدوارم دوستان‌مان در صدا و سیماخیلی منطقی عمل کرده و به تفاهم لازم با سازمان لیگ برسند.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین