کد خبر: ۵۴۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷
براساس همین نظرسنجی فقط 35 درصد از مردان سنین 65 به بالا درآمریکا به چنین اعتیادی گرفتار هستند.
نظر سنجی اخیر موسسه گالوپ نشان می دهد که تقریبا نیمی از مردم این کشور به استفاده از تلفن های هوشمند همراه معتاد شده اند و زندگی بدون دسترسی دائمی به این وسیله برای آن ها قابل تصور نیست.

موسسه پژوهشی گالوپ در گزارش مربوط به نظرسنجی اخیر خود درخصوص استفاده از تلفنهای هوشمند همراه درآمریکا نوشته است که دست کم 46 در صد از مردم این کشور به عارضه ای که می توان آن را 'نسیان تلفن هوشمند' خواند ، مبتلا شده اند.

این موسسه براساس نتایج نظرسنجی مذکورنوشته است که 51 درصد از زنان آمریکایی و 41 درصد از مردان این کشور به تلفن های هوشمند وابستگی و اعتیاد کامل پیدا کرده اند.

گالوپ بااشاره به این که تقریبا نیمی از شرکت کنندگان دراین نظر سنجی گفته اند زندگی بدون تلفن های هوشمند برای آن ها قابل تصور نیست شمار زنان و دختران زیر 30 سال آمریکایی را که به چنین اعتیادی گرفتار شده اند 58 در صد ذکر کرده است.

براساس همین نظرسنجی فقط 35 درصد از مردان سنین 65 به بالا درآمریکا به چنین اعتیادی گرفتار هستند.

موسسه مذکور به این نکته نیز اشاره کرده است که میزان وابستگی آمریکایی ها به تلفن های هوشمند شرکت اپل به طور محسوسی بالاتر از معتادان و وابستگان به تلفن های نوع آندروید است و 52 در صد از مصرف کنندگان تلفن های موسوم به'آیفون'گفته اند که زندگی بدون این وسیله برای آن ها غیر ممکن است.

به موجب همین نظر سنجی درحالی که 70 در صد گفته اند که تلفن های هوشمند زندگی آن ها را آسان تر کرده 40 درصد از آنان گفته اند در صورتی که تلفن ها ی هوشمند خود را گم کنند دچار اضطراب وعدم تعادل در رفتار های اجتماعی خود می شوند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین