|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۵۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
حمید سمندریان در جشنواره هفدهم تئاتر فجر به من گفت همیشه حرمت تئاتر را نگه‌دار.
ستاره اسکندری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در خصوص نمایش «سعادت لرزان مردان تیره روز» و ویژگی‌های این کار و همچنین از خاطره خود با حمید سمندریان در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: «سعادت لرزان مردان تیره روز» به نویسندگی علیرضا نادری و کارگردانی محسن علیخانی در جشنواره هفدهم تئاتر فجر به روی صحنه رفت و کار خود را اجرا کرد و من برای اولین بار برای ایفای نقش در این نمایش جایزه بهترین نقش اول زن را از دست حمید سمندریان دریافت کردم. وی هنگام اهدای جایزه جمله‌ای به من گفت همیشه حرمت تئاتر را نگه‌دار و این کلمات برای من بسیار قابل تأمل بوده و همیشه آنرا به خاطر دارم.

وی بیان کرد:متن «سعادت لرزان مردان تیره روز» یکی از متن‌های بسیار خوب در تئاتر ما بوده و بعد از گذشت پانزده سال با یک نگاه دیگر به روی صحنه می‌رود.

وی افزود:این نمایش در زمان اجرای خود موفق به دریافت جوایز متعددی از جمله جایزه اول نمایشنامه‌نویسی (علیرضا نادری)، جایزه اول کارگردانی (محسن علیخانی)، جایزه دوم بهترین بازیگر مرد (مهدی سلطانی و احمد مهرانفر) و جایزه دوم طراحی صحنه (منوچهر شجاع) شد. در حال حاضر خیلی مشتاقم که این نمایش برای یکبار دیگر به روی صحنه رفته و خاطرات آن زنده شود.

بازیگر کاراکتر «روح انگیز» بیان کرد:در اجرای این نمایش، کمی شیوه بازیگری تغییر کرده، چراکه بعد‌ از گذشت پانزده سال از اجرای آن، من و بقیه بازیگران پخته‌تر شده‌ایم. همچنین موارد دیگر ماننده طراحی صحنه و عوامل این چنینی تغییرات خاص خود را داشته و این طبیعی است.

اسکندری در پایان گفت:نمایش «سعادت لرزان مردان تیره روز» از چهارم مرداد در تئاتر باران به روی صحنه می‌رود.

گفتنی است این نمایش روایت فروپاشی یک خانواده ایرانی در دهه 60 بوده و بازیگران آن عبارتند از: ستاره اسکندری، مهدی سلطانی، فهیمه امن‌زاده، پونه عبد‌الکریم‌زاده، فرزین صابونی، مریم باقری و شهران حقیقت‌دوست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین