|
|
امروز: پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۵۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
قهرمان مسابقات تیراندازی دانشجویان جهان گفت: هدفم کسب سهمیه المپیک ریو برزیل است.
مه لقا جام بزرگ روز دوشنبه در مراسم استقبال از وی در همدان اظهار کرد: هدفم کسب سهمیه المپیک در مسابقات جهانی آذربایجان است و سپس به دنبال مدال طلای المپیک 2016 در کشور برزیل خواهم بود.

وی درباره سطح کیفی رقابتهای قهرمانی دانشجویان جهان گفت: سطح رقابتها در مقایسه با رقابتهای جهانی بالاتر بود و در هر ماده 60 نفر حضور داشتند که همگی از بهترین های جهان بودند و خوشبختانه با آمادگی کامل در این دوره حاضر شدم.

وی افزود: در این پیکارها توانستم چهار مدال رنگارنگ کسب کنم و از عملکردم رضایت دارم.

بانوی تیراندازی همدان با بیان اینکه سطح رقابتهای دانشجویان همواره مطلوب است، تصریح کرد: بسیاری از تیراندازانی که رنکینگ بالایی دارند در این دوره حضور یافته و هدف آنها نیزکسب مدال طلا بود و خوشحالم که این مدال به کشور ایران رسید.

وی افزود: کشور چین با اعضای اصلی تیم ملی خود در این مسابقه حضور داشت و البته تیم کره جنوبی نیز در ترکیب خود از نفرات ملی پوش استفاده کرد.

جام بزرگ افزود: کسب مدال در بین قهرمان و نایب قهرمان المپیک برایم بسیار لذت بخش بود زیرا برای حضور در این رقابتها چندین هفته در تمرینات پرفشاری بودیم و پس از چندین مسابقه قبلی که همیشه در رده چهارم قرار داشتیم، این بار طلسم شکنی کردم و چهار مدال با ارزش کسب کردم.

وی خاطرنشان کرد: در این رقابتها ثابت شد که این تیم پتانسیل کافی برای کسب سهمیه را دارد و نباید فرصتهای خوب را از این تیراندازان گرفته شود.

در این مراسم مسوولان ورزشی و اعضای هیات تیراندازی استان همدان حضور داشتند.

جام بزرگ در مسابقات تیراندازی دانشجویان جهان مدال طلای ماده تفنگ 50 متر دراز کش زنان، مدال برنز تیمی رشته تفنگ 10 متر بادی و نشان نقره تفنگ سه وضعیت تیمی را کسب کرد.

بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان از 12 تا 23 تیرماه در گوانجو کره جنوبی برگزار شد و کشورمان در رشته تیراندازی با 13 ورزشکار حضور یافت.

مه لقا جام بزرگ دارنده مدال های نقره و برنز آسیایی 2010 و از جمله ملی پوشان اعزامی به المپیک 2012 لندن است.

این تیرانداز همدانی به مدت هشت سال به صورت حرفه ای در رشته تیراندازی تفنگ بادی فعالیت دارد.

این ورزشکار همدانی سال گذشته در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی به مقام چهارم رسید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین