|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
کد خبر: ۵۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 توانست استراتژی ایران هراسی را که برخی از کشورهای مرتجع منطقه در پیش گرفته بودند، شکست دهد.
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره مذاکرات هسته ای و روند کنونی آن در روزهای پایانی اظهار داشت: این توافق به غرب و کشورهای همسایه نشان می دهد که ایران به دنبال جنگ نیست و نمی توانند از این طریق هجمه ای ضد جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

وی ادامه داد: در منطقه این گونه القا شده است که ایران کشوری منزوی است اما با تغییراتی که پس از دولت های دهم و یازدهم در سیاست خارجی کشور ایجاد شد و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نشان داده شد که ایران اهل منطق است و دنبال بمب هسته ای نیست.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: فرصتی که برای برخی کشورهای مرتجع عرب برای اجماع ضد ایران در حال شکل گیری بود، با تدبیر دولت یازدهم و تلاش های وزیر امور خارجه از هم پاشیده شد.

جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد: با منطق و تدبیر سرداران دیپلماسی ایران خدعه و نیرنگ اجماع جهانی علیه ملت ایران، شکسته شد.



** آمریکا نمی تواند رضایت ایرانیان را کسب کند

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان این که با برگزاری جشن هسته ای در کشور مخالف هستم؛ اظهار داشت: آمریکا نباید به این نتیجه برسد که توانسته ما را در موقعیتی راضی کند.

جعفرزاده ایمن آبادی یادآور شد: ظلمی که آمریکا به ما کرده آنقدر بزرگ است که هرچقدر در مسیر جبران آن تلاش کند، نمی تواند رضایت ایرانیان را کسب کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: به دلیل تمامی اجحاف هایی که آمریکا در 37 سال گذشته به ایرانیان کرده از سقوط هواپیما تا اعمال تحریم های ظالمانه، حمایت نظامی از صدام و بلوکه کردن اموال بیت المال و ...، خوشحالی مردم این شائبه را در اذهان غربی ها ایجاد می کند که در این مقطع توانسته اند رضایت ما را جلب کند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
0
2
ساکت!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین