|
|
امروز: شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۴
کد خبر: ۵۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۱
سرمربی پرسپولیس سعی می کند رازدار باشد و فهرست بازیکنان مورد نظرش را لو ندهد اما حقیقت این است که او از فصل نقل و انتقالات بسیار ناراضی است .
سرمربی کروات پرسپولیس تا امروز با چند خرید مخالفت کرده است. خریدهایی که البته در باشگاه های دیگر تحت نظارت سرمربی انجام می شوند اما در پرسپولیس امسال باب شده که توسط هیات مدیره انجام شود. در اصل اعضای کادر مدیریت پرسپولیس از حسین عبدی گرفته تا طاهری به دنبال جذب ستاره هایی هستند که سرمربی یک به یک انها را رد می کند.

سیدجلال و پایان نفتی
او گزینه اولی بود که سطح اختلافات در میان کادر فنی و مدیریت را به نمایش گذاشت. سیدجلال به دفتر مدیران باشگاه رفت با آنها توافق کرد و حتی با ایشان هم در تماس بود اما برانکو به دلایل فنی با جذب این ستاره ملی پوش مخالفت کرد. برانکو البته در مورد حسینی پای حرفش ایستاد و اعلام کرد اگر حسینی به پرسپولیس بیاید مسوولیت اش با مدیران خواهد بود.

مسلمان با پایانی عجیب
مرد کروات برای او خط و نشان کشیده که باید خودش را ثابت کند. این مثبت ترین جمله ای است که ظاهرا این چند روز برانکو در مورد مسلمان گفته است. از قرار مرد کروات علاقه زیادی به جذب مسعودشجاعی برای جایگزینی محمد نوری دارد اما پرسپولیسی ها توان مالی خرید این بازیکن را ندارند. پرسپولیس در این فصل ، صادقیان، گابریل و نوری را در یک پست از دست داده و احمدزاده و مسلمان را جذب کرده که به نظر می رسد نظر سرمربی جلب نشده است.

کریم انصاری فرد
مذاکره با مهاجم پرسپولیس در مدت اخیر همیشه ادامه داشته است. مذاکراتی که حتی به پرداخت پول رضایتنامه اوساسونا هم رسید اما نکته مهم اینجاست که برانکو انصاری فرد را هم نمی خواهد او یک مهاجم کروات را نشان کرده بود که پرسپولیس نتوانست جذب اش کند و حالا به دنبال یک مهاجم یونانی یا یک مهاجم کروات دیگر است. پرسپولیس که توسط کادر مدیریتی علاقه زیادی به جذب ملی پوش ها دارد در مورد انصاری فرد هم موفق به جلب رضایت سرمربی نشده .

حامد لک
به غیر از جلال حسینی که سابقه خوبی دارد والبته یک فصل است که بازی اش را کسی ندیده سایر گزینه های جذب شده توسط مدیریت پرسپولیس چندان آش دهان سوزی نیستند. از مسلمان گرفته که فصلی نه چندان درخشان را پشت سرگذاشته و در فهرست فروش بوده، تا کریم انصاری فرد که بدون گلزنی و از روی نیمکت فوتبال را دنبال کرده است و بدتر از همه حامد لک . دروازه بانی که سال گذشته با اشتباهات مهلک اش قهرمانی را از تراکتورسازی گرفت و حالا مورد مذاکره مدیران پرسپولیس است. برانکو او را هم رد کرده هرچند که به نظر می رسد انتخاب خود مرد کروات هم در این پست یعنی سوشا مکانی ، چندان تعریفی نباشد.

نارضایتی برانکو
سرمربی پرسپولیس سعی می کند رازدار باشد و فهرست بازیکنان مورد نظرش را لو ندهد اما حقیقت این است که او از فصل نقل و انتقالات بسیار ناراضی است . او بازیکنان مورد نظرش را جذب نکرده و با بازیکنانی مواجه است که نمی خواهد اما باشگاه می خواهد.

منبع:عصر ایران
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین