|
|
امروز: پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۵۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
به‌طور مثال امروز دولت قیمت یک سری از کالاهای اساسی را افزایش داد و این کار بر اساس وضعیت موجود و واقعیت‌ها بود. من فکر می‌کنم ما در دوران پساتحریم هم با افزایش قیمت مواجه خواهیم بود که یکی از دلایل آن افزایش نقدینگی در کشور است که ماحصل آن تورم خواهد بود.
عضو گروه صنایع و معادن مجلس نهم شورای اسلامی ضمن اظهار امیدواری در مورد خروج از رکود بازار خودرو در پساتحریم گفت: ما به‌هیچ‌وجه چیزی به اسم کاهش قیمت خودرو در پساتحریم نخواهیم داشت ولی در درازمدت شاهد ثبات قیمت‌ها خواهیم بود.

 
سید محمد بیاتیان در گفتگو با شبکه‌ی اطلاع‌رسانی تدبیر و امید،در مورد رکود حاکم بر بازار خودرو در شرایط قبل از توافقات هسته‌ای گفت:
این‌که بازار خودرو پس از توافقات هسته‌ای رونق می‌گیرد حتمی است؛ اما ما طبیعتاً افزایش قیمت خودرو را خواهیم داشت که البته این افزایش موقعی که مردم درآمد داشته باشند خیلی ملموس نخواهد بود، ولی اگر درآمدهای مردم بالا نرود افزایش قیمت برای مردم قابل‌ درک خواهد بود.

عضو گروه صنایع و معادن مجلس نهم افزود:به‌طور مثال امروز دولت قیمت یک سری از کالاهای اساسی را افزایش داد و این کار بر اساس وضعیت موجود و واقعیت‌ها بود. من فکر می‌کنم ما در دوران پساتحریم هم با افزایش قیمت مواجه خواهیم بود که یکی از دلایل آن افزایش نقدینگی در کشور است که ماحصل آن تورم خواهد بود.

عضو مجمع نمایندگان کردستان تصریح کرد:ما به‌هیچ‌وجه چیزی به اسم کاهش قیمت خودرو در پساتحریم نخواهیم داشت ولی در درازمدت شاهد ثبات قیمت‌ها خواهیم بود.

نماینده بیجار، حسن‌آباد یاسوکند و بابارشانی در مجلس نهم تأکید کرد:همان‌گونه که امکان ندارد در پساتحریم حقوق افراد کاهش پیدا بکند کاهش قیمت‌ها هم معنایی ندارد و تصور کاهش قیمت یک تصور عوامانه است و از دید کارشناسی محلی از اعراب ندارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین