|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۸
کد خبر: ۵۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
سردار سعید منتظرالمهدی در دومین نشست خبری خود که ظهر امروز در مقر ستاد ناجا برگزار شد به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ داد و آماری را نیز از عملکرد پلیس در حوزه‌های مختلف ارائه کرد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر پلیس درخصوص برگزاری جشن از سوی مردم پس از توافق احتمالی هسته‌ای چیست؟ گفت: ناجا آمادگی کامل دارد تا در صورت بروز این اتفاق خوب، در کنار شهروندان قرار گیرد البته اقدامات باید در چارچوب قانون و شئونات اسلامی شادی باشد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی نیروی انتظامی در ادامه در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه سگ‌گردانی در برخی از شهرها افزایش یافته است، گفت: اینکه سگ‌گردانی در معابر زیاد شده باشد را قبول نداریم اما ممکن است افرادی در مجامع و معابر عمومی اقدام به سگ‌گردانی کنند که اگر اقدام آنان منجر به ایجاد مزاحمت شهروندان شود، آنان می‌توانند شکایت کرده و پرونده نیز به مرجع قضایی خواهد رفت.

منتظرالمهدی درباره ساماندهی متکدیان و نقش پلیس در این حوزه نیز گفت: در این حوزه پلیس پیشگیری مسوولیت دارد و جلساتی با دستگاه‌های مختلف برگزار شده است. با توجه به اینکه تکدی‌گری برابر قانون جرم محسوب می‌شود ما این آمادگی را داریم که سیمای شهر را از تکدی‌گری پاک کنیم اما مساله مهم بحث زیرساخت‌های آن است، چراکه باید زیرساخت‌های لازم فراهم کنیم و در آن زمینه‌های بازگشت این افراد به جامعه نیز پیش‌بینی شود.

وی با بیان اینکه 12 سازمان در بحث برخورد با تکدی‌گری مسوولیت دارند، گفت: شهروندان باید با عدم کمک به متکدیان چرخه فعالیت آنان را مسدود کنند.

سخنگوی نیروی انتظامی درخصوص وضعیت مرزها نیز گفت: اراده ناجا بر انسداد مرزهاست اما در این زمینه محدودیت‌هایی چون بودجه و تامین اعتبار نیز وجود دارد.

منتظرالمهدی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه روح‌الامینی پدر مرحوم محسن روح‌الامینی از کشته شدگان وقایع سال 88 در بازداشتگاه کهریزک شکایت جدیدی را در این مورد داشته است، گفت: در این خصوص اطلاع کاملی ندارم اما مشخص است که درخواست احضاری نبوده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین