|
|
امروز: پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۷
مصاحبه منتشر نشده يکي از روساي سابق فوتبال ايران پس از مدت ها افشا شده است: «دو تيم پرطرفدار 10 سال با کمک داوران نتيجه گرفتند!»

اين روزها بحث درباره داوري همچنان داغ است و سپاهاني‌ها مي‌گويند چرا علي دايي به ما و به داور مسابقه تهمت زده است. بحث داوري هر از چند گاهي داغ مي‌شود و البته اين مسئله فقط مختص به فوتبال ايران نيست. شايد بي‌مناسبت نباشد که در همين ارتباط قسمت‌هايي از مصاحبه‌هاي منتشر نشده يکي از روساي سابق فوتبال ايران را بخوانيد.
* اگر مي‌خواهيم در آسيا موفق شويم، بايد به هر قيمتي در AFC نفوذ پيدا کنيم و آدم داشته باشيم. خود من در‌‌AFC نفوذ دارم و گاهي هدايايي را به مسئولان بالا‌رتبه کنفدراسيون فوتبال آسيا مي‌دهم!
* در AFC کلي پول خرج کرديم تا توانستيم اخطارهاي دو اخطاره‌هاي ايران را پاک کنيم و مجوز بازي‌ آن‌ها را بگيريم. به‌هر حال بازي کردن اين چند نفر کلي خرج داشت.
* داور ... را به خانه خودم بردم و به او قاليچه دادم. آن‌قدر خوب از او پذيرايي کرديم که نمک‌گير شد. 2 پنالتي براي پرسپوليس در آسيا گرفت و يک پنالتي هم براي استقلال تا هر دو تيم صعود کردند!
* به داور معروف گفتم هرچقدر بخواهي مي‌دهم تا تيم آبي برنده شود. او داور حرف گوش‌کني بود!
* مادامي که در فيفا و AFC نفوذ نداشته باشيم، هيچ کاري از پيش نمي‌بريم. ما بايد در اين دو نهاد آدم داشته باشيم. خود من کلي در AFC نفوذ داشتم و کلي هزينه کردم اما بعضي‌ها فکر مي‌کنند فقط بايد پشت ميز رياستشان بنشينند.
* پرسپوليس و استقلال حدود ‌10 سال با کمک داوران برنده مي‌شدند!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین