|
|
امروز: يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹
مترجم سرمربي سپاهان گفت: «یک آدم دائم الخمر نمی تواند ساعت ها در جلسات تمرینی و هیات مدیره شرکت کند و در کنفرانس های خبری بدون عصبانیت با خبرنگاران برخورد کند و لبخند بر لب داشته باشد.»
علی دایی در مصاحبه ای گفته بود کرانچار حالت عادی نداشته که گفته تصمیم قهرمانی درست بوده و این صحبت ها بار دیگر شایعه دائم الخمر بودن سرمربی سپاهان را بر سر زبان ها انداخت. چندی قبل هم رویانیان در صحبت هایی مشابه گفته بود کرانچار در اروپا ممنوع الفعالیت است و حالا هم بهزاد غلامپور گفته سرمربی سپاهان در عالم دیگری سیر می کند. در همین خصوص رضا چلنگر به طور شفاف به این حرف و حدیث ها پاسخ داد.
* برای یک بار هم که شده  از شما به عنوان  مترجم کرانچار می پرسیم اینکه می گویند او در عالم دیگری سیر می کندو به عبارت بهتر دائم الخمر است، صحت دارد؟
- شما به سوابق کرانچار نگاه کنید. او همه ساله تیم داشته؛ ایران ، مصر، امارات،مونته نگرو که فوق العاده نتیجه گرفت و. البته کرواسی. در اروپا کمیته رسیدگی به تخلفات به این  شکل که در ایران هست، وجود ندارد.آنجا ابتدا پلیس و قوه قضائیه شان با متخلفان برخورد می کنند.مانند کالچو پولی که ابتدا پلیس ایتالیا ورود کرد و مراحل بعدی رسیدگی به فدراسیون  این کشور سپرده شد.سپس بازیکن یا مربی در صورت محرز شدن جرمشان  ابتدا در کشور، بعد در قاره و درنهایت در سطح جهانی محروم می شوند.آن آقای مدیر عاملی که  توسط یکی از بزرگان تیمش بارها با خود من تماس گرفت تا کرانچار به تیمش برود، می گوید او ممنوعغ الکار است. .این شخص  باید بداند کرانچار قبل از اینکه برانکو به دینامو زاگرب برود، از این تیم پیشنهاد داشت.شخص مدیر عامل این باشگاه ابتدای  فصل بارها با من تماس گرفت تا کرانچار را راضی کنم. حالا می گوید ممنوع الکار است!
* تا  حالا شده کرانچار را در وضعیت غیر عادی ببینید؟
- گفتید شفاف صحبت کنم.نه تنها من بلکه کل تیم تا حالا حرکت غیرعادی از کرانچار ندیده ایم و مردم هم هر روز در شهر با او برخورد دارند. اصلا چطور می شود کسی که دائم الخمر است، هر سال یک جام بیاورد. او می توانست  پارسال هم دو جام بیاورد  اما برنامه ریزی آقای تاج به گونه ای بود که سپاهان فشرده بازی کند و سایر تیم ها دو روز بعد از ما به میدان بروند. یک  دائم الخمر چطورهر سال یک تیم دارد و هر سال هم موفق است؟ اگر اینگونه است، آقایان هم دائم الخمر شوند تا شاید بتوانند یک جام بیاورند.شواهد نشان می دهد این حرف ها بهانه تراشی و دروغ پردازی است. یک آدم دائم الخمر نمی تواند ساعت ها در جلسات تمرینی و هیات  مدیره شرکت کند و در کنفرانس های خبری بدون عصبانیت با خبرنگاران برخورد کند و لبخند بر لب داشته باشد
منبع: قانون
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین