|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۵۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با تجلیل از اقتدار و ایستادگی اعضای تیم مذاکره کننده هسته برابر گروه 1+5، گفت:این مذاکرات چه به نتیجه برسد، چه نرسد، ملت ایران پیروز میدان است.
آیت الله سیدمحمد علی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه اهواز با قدردانی از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بیان کرد: این مذاکرات با زحمت زیادی دنبال می شود و کمال تشکر را از آنها داریم.

وی گفت:این مذاکرات چه به نتیجه برسد و چه با شکست مواجه شود، اقتدار و پافشاری را برای احقاق حقوق میهن اسلامی را ارج می نهیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت:داعش، جعلی و ساختگی است و عربستان سعودی نیز برای تامین امنیت اسرائیل هزینه های کلانی صرف کرده و آمریکا نیز به خوبی از آنها حمایت می کند.

وی همچنین بر ضرورت آزادی مردم مظلوم فلسطین از دست رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد و افزود: در نقشه جغرافیایی جهان کشوری به نام اسرائیل را قبول نداریم و تنها کشوری که وجود دارد سرزمین فلسطین است.

وی اضافه کرد: هر چقدر هم زمان بگذرد حقیقت تغییر نخواهد کرد و صاحبان این سرزمین اکنون در نقاط مختلف آواره اند و مظلومانه زندگی می کنند.

آیت الله موسوی جزایری گفت:مردم فلسطین برای بازگشت به خانه های خود لحظه شماری می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد:راهپیمایی باشکوه مردم در نقاط مختلف کشور بیانگر آن است که مردم ایران همیشه با حضور حماسی در صحنه، مقابل ظالم ایستاده و از مظلوم حمایت می کنند.

آیت الله موسوی جزایری ادامه داد:امروز جنایات آل سعود در یمن و با قتل عام مردم و کودکان بیگناه به مراتب از جنایات اسرائیل در فلسطین بدتر است، عربستان به نیابت از اسرائیل داعش را راه انداخته و فتنه هایی را در کشورهای سوریه، لبنان، عراق و یمن به پا کرده است.

امام جمعه اهواز گفت: برای محفوظ ماندن صهیونیست ها، مسلمانان را به جان یکدیگر انداخته اند و مسلمان کشی می کنند.

آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از خطبه های امروز با بیان اینکه اسلام عامل اصلی پیشرفت و موتور محرک جامعه است، گفت:به برکت این انقلاب چرخ های علمی ما شتاب گرفته و پیشرفت های علمی زیادی داشته ایم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت شتاب بخشی علمی در کشور اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب این مطالبه را از دولت در سخنان خود مطرح کردند که همچنان شتاب علمی داشته باشیم و نگذاریم هیچ مانعی سد راه پیشرفت کشور قرار گیرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین