|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۷
کد خبر: ۵۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای ما با قدرت برای دفاع از حق ملت ایستاده و مذاکرت به هر نتیجه ای برسد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در آن نمایان است.
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای در برابر شش قدرت دنیا در حال مذاکره است و مذاکرات هسته ای همچنان در راس خبر ها قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه روند مذاکرات تاکنون موجب عزتمندی ملت بزرگ ایران اسلامی شده است، اظهار داشت: تیم مذاکره کننده هسته ای با تمام قدرت وبا شجاعت و غیرت در مقابل قدرتهای جهانی ایستادگی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی تصریح کرد: درایت مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان به تیم مذاکره کننده هسته ای بی نظیر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود جامعه امروز اسلام را نیازمند پیروی از سیره حضرت علی (ع) دانست و افزود: وضعیت جهان اسلام بسیار اسفناک است زیرا درگیری، اختلاف، تحریم و نسل کشی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه شیعه نماها در انگلیس صدای تفرقه پخش می کنند و سنی نماها نیز در آمریکا صدای ناحق خود را به گوش عالم می رسانند، اظهار داشت: جهان اسلام امروز نیازمند وحدت است و سنی و شیعه باید در کنار هم باشند.

وی با اشاره به اینکه تجربه شکست آمریکا در حمله نظامی به افغانستان و عراق نشان از توطئه آمریکا برای ایجاد تفرقه افکنی است، اظهار داشت: امروز غرب و استکبار، جنگ داخلی و عقیدتی را در بین جهان اسلام رواج داده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنانش با تشکر از مردم فهیم لرستان که در هوای گرم در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند؛ افزود: روز قدس روز حمایت از مظلومان و نشاندهنده نفرت و انزجار از ستمگران است.

وی این روز را یادگار جاودانه و از ابتکارات دور اندیشانه امام راحل دانست و تصریح کرد: امت فلسطین در برابر ظلم و استکبار ایستادگی می کند و پیروزی نهایی برای ملت مظلوم فلسطین با وحدت و اتحاد بوجود خواهد آمد.

امام جمعه خرم آباد حملات وحشیانه آل سعود به سرزمین یمن و بیش از 100 روز بمباران، نسل کشی، کودک کشی هوایی را ضرر زدن به جهان اسلام دانست و افزود: وضعیت یمن بسیار بحرانی و اسفبار می باشد و سکوت مجامع بین المللی و سازمان ملل از خاطره مسلمانان جهان فراموش نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان کشف حجاب و برهنگی را از اهداف شبیخون فرهنگی دشمن خواند و افزود: امروز ابزار تهاجم فرهنگی به راحتی در دسترس عموم مردم حتی نوجوانان قرار دارد و بد حجابی منشا فرو پاشی بنیان خانواده هاست لذا باید بطور جدی مراقبت و پی گیری شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین