|
|
امروز: يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۳
کد خبر: ۵۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در راستای دستورات رهبر معظم انقلاب بدنبال دست یابی به توافق عزتمند است.
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان، افزود: خواست دشمن ایجاد تفرقه و دودستگی در جامعه می باشد و هرکس به تیم مذاکره کننده هسته ای، اتهام ناروا بزند و دودستگی در جامعه بوجود آورد، در راستای خواست دشمن حرکت کرده است.

وی با اشاره به اینکه در طی مذاکرات هسته ای کشورهای غربی پس از قول و قرارهایشان وقتی به سراغ رژیم صهیونیستی می روند، حرف دیگری می زنند گفت: مطرح کردن این حرفها بخاطر بازار داغی است.

امام جمعه اصفهان بااشاره به طولانی شدن مذاکرات هسته ای، گفت: رژیم های استکباری بسیار خبیث هستند و حاضر نیستند با هیچ کشوری در مدت طولانی مذاکره کنند اما عظمت ملت ایران آنها را وادار کرده است تا در این مدت طولانی، پشت میز مذاکره بنشینند.

وی در ادامه با بیان اینکه قران کسانی را که همراه دشمنان اسلام و صهیونیست ها هستند، جزئی از آنها می داند، افزود: بی شک پادشاهان منطقه همانند قطر، عربستان و برخی کشورهای دیگر که دستان آمریکا و صهیونیست ها را به گرمی می فشارند جزئی از دشمنان اسلام هستند.

وی به تلاش پهلوی برای ایجاد ارتباط با صهیونیست ها و آمریکا اشاره کرد و افزود: رضاخان در راستای برنامه های همین دشمنان اسلام طرح بی حجابی را در کشور پیاده و همسران و خانواده خود را به عنوان پیشگام این حرکت زشت، معرفی کرد.

عضو خبرگان رهبری به اهمیت حجاب در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: حجاب ضرورت دین و به فتوای همه علما، منکر حجاب، منکر ضروری دین و کافر است.

وی همچنین به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: قدس به دلایل مهم از جمله اولین قبله مسلمانان، محل معراج پیامبر (ص) و مظلومیت مردم این منطقه، برای مسلمانان بویژه ایران اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است.

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: از همه اینها مهمتر اینکه تشکیل رژیم صهیونیستی توسط استکبار، عاملی برای سرکوب مسلمانان منطقه است و به همین دلیل یهودیان بدبخت را به این منطقه گسیل دادند تا در قلب جهان اسلام یک پایگاه نظامی ایجاد کنند.

وی با اشاره به ددمنشی و جنایت های رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی گفت: این ددمنشی برگرفته از آموزه های غلط آنهاست که خود را قوم برتر و برگزیده ؛ و سایر انسانها را حیوانات دوپا و مهدور الدم می دانند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به جنایات آل سعود و داعش در منطقه تصریح کرد: این جنایت ها همواره مورد حمایت و پشتیبانی رژیم صهیونیستی بوده است و شباهت های زیادی با قتل عام های رژیم صهیونیستی در غزه و مناطق اسلامی دارد.

وی با اشاره به برکات روز قدس، اظهار کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، کسی جرات مخالفت با رژیم صهیونیستی را نداشت اما به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دهها نقطه جهان، به حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی روز قدس برگزار می شود.

آیت الله طباطبایی نژاد از حضور مردم روزه دار این استان در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد و گفت: این حضور گواه ایستادگی مردم ایران در راه ارزش های انقلاب اسلامی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین