کد خبر: ۵۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
وزیر دادگستری گفت: ملت ایران به عنوان حزب الله امروز، رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را به دریوزگی و بیچارگی دچار کرده است.
مصطفی پورمحمدی روز جمعه در اجتماع راهپیمایان روز قدس در میدان امام اصفهان، با اشاره به اینکه چشم امید مردم فلسطین و حزب الله لبنان به ایران است، گفت: 35 سال گذشته که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسیده تمام عملیات ها در فلسطین و لبنان با شکست صهیونیستها مواجه شده و این امر صهیونیستها را دچار وحشت کرده است.

وی با بیان اینکه اراضی برخی از کشورهای اسلامی در تصرف صهیونیست هاست، گفت: تصرف کشورهای اسلامی توسط این رژیم از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران سیر نزولی و شکست داشته که شکست در جنگ 33روزه لبنان نمونه آن است.

پور محمدی در بخش دیگر سخنانش در باره مذاکرات هستگی و ایستادگی ملت ایران گفت: تمام دنیا امروز شاهد قدرت نمایی دیپلمات های کشورمان که با استقلال و محکم در مذاکرات هسته ای مقابل قدرت های جهان ایستاده اند، هستند.

وی افزود: صلابت و استقلال دیپلمات های کشورمان در این مذاکرات موجب سربلندی و سرفرازی ملت ایران در جهان شده است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه این امر انقلاب ما را جهانی و جهان شمول می کند، اظهار کرد: امروز 15 روز است که وزیر امور خارجه آمریکا و تیمش در وین محل برگزاری مذاکرات هسته ای ایران با 1+ 5 هستند تا ببینند چگونه می توانند کار خود را پیش ببرند.

وی افزود: دشمنی صهیونیست جهانی با جمهوری اسلامی ایران بویژه در موضوع انرژی هسته ای به دلیل نقش آفرینی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزات حزب الله لبنان است.

وزیر دادگستری با یاد جنایات صهیونیست ها و اینکه بیش از شش میلیون آواره فلسطینی در سایر کشورها و نزدیک به سه میلیون اسیر فلسطینی در حصار و زندان های رژیم صهیونیستی وجود دارد، گفت: تا پیش از انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی هرکاری می خواست می توانست انجام دهد اما اکنون قدرت گذشته را ندارد.

وی به جنایات گروههای تکفیری و داعش در منطقه اشاره کرد و گفت: امروز عوامل وابسته به صهیونیست ها و دشمنان امت اسلامی،به دروغ لباس دین، اسلامیت و توحید به تن کرده و در کشورهای اسلامی دست به جنایت و کشتار می زنند.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به توجه ویژه اسلام به مسجد الحرام و مسجد الاقصی، گفت: ملت ایران همانگونه که برای دفاع از قبله اول مسلمین فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ اسرائیل سر می دهد، مقابل حملات ددمنشانه آل سعود که در کنار حرم نبوی خیمه زده اند، علیه مردم مظلوم یمن سکوت نخواهد کرد.

وزیر دادگستری در ادامه به شکل گیری رژیم جعلی صهیونیستی اشاره کرد و گفت: اگر به تاریخ تشکیل این رژیم جعلی آگاهی داشته باشیم، هوشیاری و عزم ما برای دفاع از قدس شریف جدی تر خواهد شد.

پورمحمدی صهیونیست ها را مبداء رباخواری و مال اندوزی شدید در دنیا در طی چند قرن گذشته خواند و گفت: شبکه های پیچیده رباخواری 200 تا 300 سال اخیر مربوط به این قوم نانجیب بوده است که پیوسته شدید ترین دشمنی را با مسلمانان داشته و بدنبال فساد و آتش افروزی بوده اند.

وی با ابراز تاسف از اینکه صهیونیست ها به عنوان فرهنگ ساز و تمدن ساز امروز جهان معرفی شده اند، گفت: اگر امروز در این مکان جمع شده ایم علیه این فرهنگ شعار داده و یک نهضت عظیم رهایی فرهنگی به راه انداخته ایم.

وی افزود: شکوه بلند، استثنایی، تاثیرگذار و تعیین کننده روز قدس که مردم ایران در بیش از 36 سال گذشته با زبان روزه در ماه مبارک رمضان پایه گذار آن بوده اند، عزت، ایمان، پایداری و صبوری مسلمانان را در این روز به جهانیان نشان داد.

وی همچنین به حمایت غرب از گروه های تکفیری و داعش اشاره کرد و گفت: هم اکنون این دست سازهای کشورهای استکبار، بلای جان خودشان شده اند تا حدی که خود اعتراف کرده اند این جمهوری اسلامی ایران است که می تواند ما را از دست آنها رها کند.

وی تاکید کرد: چهره این تروریست ها آشکار شده و حامیامیانشان دیگر نمی توانند از آنها دفاع کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین