|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۵۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
سرپرست ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت ذوب‌آهن گفت: علت حادثه انفجار که بامداد امروز در واحد فولادسازی شرکت ذوب‌آهن اصفهان رخ داد، توسط بازرسان اداره کار و کارشناسان فولادسازی در دست بررسی است.
مجید مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون دلیل حادثه انفجار در واحد فولادسازی شرکت ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: هنوز دلیل اصلی این حادثه مشخص نیست.

وی افزود: علت حادثه انفجار که بامداد امروز در واحد فولادسازی شرکت ذوب‌آهن اصفهان رخ داد، توسط بازرسان اداره کار و کارشناسان فولادسازی در دست بررسی است.

به گزارش تسنیم؛ انفجار بامداد امروز واحد فولادسازی شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان، مرگ 3 نفر از کارمندان این شرکت را به دنبال داشت.

شرکت ذوب‌آهن اصفهان دارای سه کنتور بوده که بامداد امروز یکی از کنورتور دچار مشکل شده و دچار انفجار شده است.

این یک حادثه کارگاهی به شمار می‌رفته که در آن 3 نفر فوت شده‌اند و 6 نفر حادثه دیدند. از مصدومان حادثه نیز حال سه نفر مساعد است و تنها دچار موج گرفتگی شدند.

تحقیقات خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که متأُسفانه سجاد طالبی، عباس حیدری و حاج‌بابایی از کارگران واحد فولادسازی و کنورتور شرکت فولاد مبارکه در اثر این حادثه غم‌انگیز جان خود را از دست دادند.

همچنین سه نفر نیز سوختگی دارند که در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان در حال درمان هستند. بر اساس اعلام شاهدان عینی، حال مجید بابایی، از دیگر مصدومان حادثه نیز در شرایط چندان خوبی قرار ندارد.

شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید جان باختن این کارگران زحمت‌کش را به خانواده‌های آنها و جامعه کارگری کشور تسلیت عرض می‌کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین