کد خبر: ۵۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
آرمین هادی پور با پیروزی بر حریف بلژیکی خود در فینال وزن منهای 54 کیلوگرم تکواندو بازی های دانشجویان جهان ضمن کسب مدال طلا، کاروان ایران را صاحب سه طلا کرد.
در ادامه بیست و هشتمین دوره مسابقات دانشجویان جهان (یونیورسیاد) در بخش تکواندو که از روز (سه شنبه - 16 تیرماه) به میزبانی گوانگجو کره جنوبی در حال برگزاری است ، امروز (پنج شنبه) و در سومین روز این رقابت ها، مبارزات کیوروگی آغاز شد که در زمان حاضر رقابت تکواندوکاران وزن های منهای 58 و 68 کیلوگرم مردان و منهای 46 و 57 کیلوگرم زنان در حال انجام است.

بیست و هشتمین دوره مسابقات دانشجویان جهان (یونیورسیاد) که به طور رسمی از 12 تیرماه آغاز شده است تا 23 ماه جاری در کره جنوبی ادامه دارد.

تکواندوکار جوان کشورمان برای کسب این نشان زرین، ابتدا اولبیک موراتالیف از قرقیزستان را 24 بر 3 شکست داد، سپس برابر مولوم تومنبایار از مغولستان با نتیجه 8 بر 3 به برتری رسید و در مرحله یک چهارم 11 بر 5 از سد ساویکی امنارونگ از تایلند گذشت.

هادی پور در مرحله نیمه نهایی رو در روی کیم داییک از کره جنوبی قرار گرفت که در پایان راند دوم با برپایی جشنواره ای از تکنیک 20 بر 4 برنده از شیاپ چانگ خارج شد و فینالیست شد.

هوگوپوش شایسته کشورمان در فینال نیز با نتیجه 4 بر یک، مراد لاچاروی بلژیکی را با شکست بدرقه کرد تا ضمن کسب نخستین مدال طلای کاروان تکواندوی ایران 20 امتیاز را نیز به رنکینگ المپیکی وزن اول خود اضافه کند.

در وزن منهای 68 کیلوگرم هم ایران یک نماینده داشت که وحید عیسی بیگلو در مرحله یک چهارم نهایی با شکست برابر تکواندوکاری از کره جنوبی از رسیدن به مدال بازی های یونیورسیاد باز ماند.

با مدال طلای هادی پور، کاروان دانشجویان ایران صاحب 3 مدال طلا، 2 نقره و 4 برنز شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین