|
|
امروز: جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۵۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
رئیس سازمان مدارس غیردولتی آموزش و پرورش گفت: به دلیل مخالفت مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد مدارس واگذار شده به بخش خصوصی تعداد این مدارس امسال كاهش خواهد یافت.
مرضیه گرد رئیس سازمان مدارس غیردولتی آموزش و پرورش افزود: تعداد مدارس واگذار شده به مؤسسات غیردولتی امسال نه تنها افزایش نمی یابد بلكه به كمتر از 970 مدرسه كاهش خواهد یافت.

وی گفت: مدارس واگذار شده نیز فقط به مدت یك سال تحصیلی اجازه فعالیت خواهند داشت و از معلمان مدارس غیردولتی به صورت خرید خدمات آموزش در مدارس دولتی استفاده می کنیم.
نمایندگان مجلس اسفند پارسال مصوبه ای را گذراندند که در آن آموزش و پرورش برای واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی منع شده است.

وی در بخش دیگری از مصاحبه خود گفت: مدیران مدارس غیردولتی حق دریافت وجه برای برگزاری کلاس های تابستانی ندارند و الزام خانواده ها برای شركت در این كلاس ها و پرداخت وجه الزامی کاملاً غیرقانونی است.

گرد افزود: همچنین تدریس كتاب های درسی سال تحصیلی آینده در طول تابستان در مدارس غیردولتی ممنوع است.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی آموزش و پرورش گفت: تاكنون 50 درصد مدارس غیردولتی بازرسی شده اند و البته این هنوز مطلوب ما نیست و برای نظارت دقیق بر آن ها باید بازدیدهای تخصصی از این مدارس داشته باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین