|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۵۳۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه هر فرد صاحب اندیشه بایستی برای حفظ کرامت انسانی و احقاق حقوق برادران و خواهران مسلمان خود در عرصه گیتی تلاش کند افزود : دنیای اسلام امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی است .
علی اصغر مونسان درپیامی به مناسبت روز جهانی قدس اظهار داشت :هو شمندی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، اقدامی ماندگار برای انسجام بیشتر مسلمانان در سراسر جهان بود.

به گزارش ایرنا از سازمان منطقه آزاد کیش ، هر ساله تجمع میلیونی خواهران و براداران مسلمان در کشورهای مختلف و حمایت آنها از مردم مظلوم و شریف فلسطین ضمن اینکه مبارزان فلسطینی را در ایستادگی برابر استکبار جهانی و پافشاری بر حقوقشان مصمم ترمی کند برگ زرین دیگری ازهمدلی وهمگرایی امت اسلامی ومسلمانان آزادیخواه را در سرتاسردنیا در صفحه تاریخ به ثبت می رساند.

این پیام می افزاید : در سال های اخیر خشونت های مکرر رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان بی دفاع فلسطین و سکوت مرگبارجوامع بشری وظیفه ما را در برابر این وقایع سنگین تر می کند چرا که صهیونیست ها در پس این جنایات در واقع تمامی ارزش های انسانی را نشانه رفته اند و هر فرد صاحب تفکر و اندیشه به ویژه مسلمانان که پیرو آیین صلح و دوستی هستند می بایست برای حفظ کرامت انسانی و احقاق حقوق برادران و خواهران مسلمان خویش در عرصه گیتی تلاش کند.

اطمینان دارم که ساکنان و گردشگران شریف و متعهد جزیره کیش همانند سایر هموطنان همیشه در صحنه با حضور مصمم و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام و انقلاب، نفرت و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی فریاد کشیده و حمایت همه جانبه شان را از مسلمانان فلسطین ابراز می کنند.

امید است امسال دعا و تضرع روزه داران در شب های پر برکت قدر، زیباترین تقدیر را برای جهان اسلام رقم زده و شاهد برپایی عدل و داد در سراسر جهان باشیم.

گفتنی است : مردم مومن و روزه دار کیش همچون دیگر شهرهای کشور فردا ساعت 11:45 دقیقه راهپیمایی خود را از میدان لارک به سمت مسجد خاتم الانبیا (ص) محل برگزاری نماز دشمن شکن جمعه آغاز خواهند کرد.

حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در سال 58 در پیامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین