|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۸
کد خبر: ۵۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
فرمانده انتظامی شهرستان دورود از كشف ۱۰۰ كيلوگرم انواع مواد مخدر و دستگيری ۳۳ سوداگر مرگ از ابتدای سالجاری تاكنون خبر داد.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ هدايت الله حسنوند با اشاره به دستگيری ۳۳ قاچاقچی و توزيع كننده مواد مخدر از ابتدای سالجاری تاكنون اظهار داشت: فعاليت و كشفيات پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در مقايسه با زمان مشابه سال قبل چشمگير بوده است.

وی افزود: با اجرای چندين طرح پاكسازی و كنترل شبانه روزی محورهای مواصلاتی از ابتدای سالجاری تاكنون بيش از ۱۰۰ كيلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان كشف كه نسبت به سال گذشته افزايش ۳۵۰ درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی دورود با اشاره به اينكه تلاش و جديت زيادی در بحث مبارزه با مواد مخدر چه در زمینه مقابله با قاچاقچيان و چه افزايش سطح آگاهی مردم وجود دارد، اظهار داشت: گسترش آگاهی و مشاركت عمومی جامعه بهترين راه پيشگيری از اين مقوله شوم است.

سرهنگ حسنوند با اشاره به اينكه سهم عمده ای از كشفيات مواد مخدر مختص مواد صنعتي و روانگردان هستند كه با تلاش پليس از ابتدای سال تاكنون سه باند توزيع مواد مخدر صنعتی در اين شهرستان نيز منهدم شده است، گفت: مصرف مواد مخدر صنعتی صدماتی دو چندانی نسبت به مواد مخدر سنتي دارد كه پليس در راستای سرنگون ساختن اين پديده از هيچ كوششی دريغ نخواهد كرد.

اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعی در بروجرد

 فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد از دستگيری ۴۵ سارق، معتاد پر خطر، فروشنده مواد مخدر و توقيف ۸۳ دستگاه وسيله نقليه فاقد مدارک و پلاک مخدوش در اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ دليری گفت: ماموران انتظامی با همكاری پليس های تخصصی، كلانتری و پاسگاه های اين شهرستان طرح ارتقاء امنيت اجتماعی را در بروجرد به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسايی اماکن آلوده ۴۵ نفر سارق، فروشنده مواد مخدر و معتاد پر خطر را دستگير و تعداد ۲۵ دستگاه خودرو و ۵۸ دستگاه موتورسيكلت فاقد مدارک و پلاک مخدوش را توقيف کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد تصريح كرد: در اين طرح مقاديری موادمخدر و ۷۰ تيغه سلاح سرد نيز کشف شد.

توقيف بيش از ۲۲ تن گندم غير مجاز در خرم آباد 

فرمانده انتظامی خرم آباد از توقيف يک دستگاه كاميون و کشف ۲۲ تن و ۶۰۰ كيلو گرم گندم غير مجاز در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسين نجفي  در تشريح اين خبر گفت: در پی اخبار و اطلاعات رسيده مبنی بر جابجايی مقاديری گندم قاچاق توسط فردی متخلف با يک دستگاه كاميون كمپرسی از شهرستان های همجوار به خرم آباد عوامل پاسگاه انتظامی اين شهرستان در ورودی شهر مستقر شده و با مشاهده كاميون آن را توقيف كردند.

وی افزود: در بازرسی ازكاميون ۲۲ تن و ۶۰۰ كيلو گرم گندم غير مجاز فاقد مجوز گمركی كشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خرم آباد ارزش محموله مكشوفه را ۲۵۹ ميليون و ۹۰۰ هزار ريال اعلام كرد و گفت: در اين رابطه يک متهم نيز دستگير شد.

کشف هروئین جاسازی شده در کیف زن قاچاقچی

فرمانده انتظامی شهرستان دوره چگنی از كشف يک كيلو گرم هروئين كه در كيف يک زن قاچاقچی جاسازی شده بود خبر داد.

 سرهنگ ياراله عبدی در جزئيات اين خبر گفت: در پی اخبار رسيده مبنی بر جابجايی مقاديری مواد مخدر توسط چهار نفر در پوشش خانواده با يک دستگاه پرايد از كوهدشت به خرم آباد ماموران كلانتری اين شهرستان بلافاصله در محور ورودی دوره چگنی مستقر شدند.

وی افزود: ماموران با مشاهده پرايد در يک تعقيب و گريز آن را توقيف كرده و يک مرد، يک زن و دو فرندان آنها را دستگير و به بازرسی خودرو مذبور و سرنشينان  آن پرداخته كه در بازرسی از كيف زن يک كيلو گرم هروئين كه بطرز ماهرانه ای جاسازی شده بود كشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی دوره چگنی گفت: مواد مكشوفه همراه متهمان تحويل مراجع قضايی شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین