|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۵۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
روزنامه های امارات متحده عربی روز چهارشنبه برای چندمین روز متوالی به روند مذاکرات ایران و کشورهای پنج به علاوه یک پرداختند و نوشتند: مذاکرات وین برای سه روز دیگر و تا جمعه آینده تمدید شد.
روزنامه الاتحاد چاپ ابوظبی نوشت ،همه طرف های مذاکره در وین تعهد دادند تا روز جمعه آینده به تلاش های خود ادامه دهند.

الاتحاد ادامه داد ، فدریکا موگرینی هماهنگ کننده سیاست خارجی کشورهای اتحادیه اروپا تاکید کرده است مذاکرات همه جانبه ادامه خواهد یافت و امکان چیرگی بر اختلافات باقیمانده وجود دارد.

این روزنامه به نقل ازمنابع خود در وین افزود : وزیر خارجه روسیه تاکید کرده است همه بر لغو عمده تحریم های اعمال شده علیه ایران متفق هستند.

روزنامه الخلیج چاپ شارجه نوشت : سخنگوی کاخ سفید اعلام کرده است مذاکرات به توافق نهایی نزدیک شده است و تمدید مهلت مذاکرات در جهت دادن فرصت کافی برای حل نقاط اختلاف است.

این روزنامه اماراتی به نقل از یک منبع شرکت کننده در مذاکرات که خواست نامش فاش نشود نوشت : مذاکرات به نقطه پایان رسیده است و باید هر چه زودتر به توافق نهایی مبنی بر لغو تحریم ها در مقابل محدود کردن فعالیت هسته ای ایران دست یافت.

روزنامه البیان چاپ دوبی به نقل از منابعی در وین نوشت : متن اصلی توافق نهایی و ضمیمه های پنجگانه آن تقریبا به طور کامل تدوین شده است.

این روزنامه ادامه داد ، وزیر خارجه روسیه اعلام کرده است هنوز چند مورد اختلاف از جمله لغو تحریم تسلیحاتی ایران که از سوی شورای امنیت سازمان ملل در سال 2010اعمال شده است وجود دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین