|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۵۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
کارشناس هوا شناسی گفت: از بعد‌از‌ظهر امروز (چهارشنبه)بیش از6 استان کشور بارانی می‌شود و همچنین خلیج فارس در این روز‌ها مواج خواهد بود.
فریبا گودرزی کارشنای هواشناسی در گفت‌و گو با خبرنگارحوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بارانی بودن استان‌های کشور اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده از بعداز ظهر 4 شنبه  استان‌های فارس، هرمزگان و کرمان افزایش ابر، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد همراه است و در مناطق مرتفع بارش برف رخ خواهد داد و همچنین خلیج فارس نیز در این روز‌ها مواج است.

 وی ادامه داد: طی این مدت در استان‌های گلستان و شرق مازندران بارش خفیف و پراکنده نیز پیش‌بینی می‌شود، علاوه برآن 5 شنبه در شرق استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده ادامه خواهد داشت و به تدریج از  میزان ابرناکی در این مناطق کاسته می‌شود.

گودرزی افزود: از 5 شنبه تا شنبه جوی پایدار در کشور حاکم خواهد بود و البته روز 1 شنبه سامانه‌ی بارشی وارد غرب کشور خواهدشد.

کارشناس هواشناسی در خصوص هوای تهران در پایان بیان کرد: امروز آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری و برای فردا صاف و در پاره‌ای نقاط غبار محلی مشاهده می‌شود و همچنین رطوبت هوا 18در صد به همراه بیشینه 38 و کمینه 27 است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین