|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۳
کد خبر: ۵۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: در تلاش هستیم تا 50 نفر از زندانیان زن را با کمک خیرین تا 20 روز آینده آزاد کنیم.
امرودی ، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در حاشیه جلسه علنی امروز و در جمع خبرنگاران با اشاره به آزادی زندانیان زن اظهار کرد: فقدان عضو خانواده آسیب‌های جدی را به خانواده وارد می کند و این در حالی است که مددکاران تایید کرده‌اند که حضور این زندانیان بصورت غیر عمد بوده و باید چاره‌ای برای ْآزادی آنان و بازگشت آنها به آغوش خانواده در نظر گرفته شود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم 40 تا50 نفر از این زندانیان با کمک و همیاری  ظرفیت‌های مردم ظرف 20روز آینده آزاد ‌شوند.

امرودی افزود: امروز طرحی مطرح شد که اعتبار 2 میلیارد تومانی برای این مسئله در نظر گرفته شود که این اعتبار ناچیز است و کاری که می‌شود با خیرین حل و فصل کرد چرا از سوی شهرداری پیگیری شود.

وی ادامه داد: امام نیز مطرح کرده بودند ، کارهایی که مردم می‌توانند انجام دهند دولت و نهادها نمی‌توانند آن را محقق کنند و مطمئن هستم که خیرین در این امر ورود می‌کنند تا بتوانیم زمینه آزادی این زندانیان را فراهم کنیم.

امرودی ادامه داد: شهرداری تهران از اول ماه رمضان به این مساله ورود کرده و در جلسه چند روز گذشته در منطقه 1 شاهد جمع آوری مبلغی حدود 1 میلیارد و 500 میلیون تومان از سوی خیرین بودیم  که امیدواریم استمرار داشته باشد چرا که بسیاری از آسیب‌ها توسط خیرین حل می شود.

وی تاکید کرد: گلریزانی با حضور خیرین در هفته آینده برگزار می‌کنیم تا بتوان با جمع‌آوری مبالغی از سوی خیرین این مشکل برطرف شود.

امرودی در پاسخ به سوالی مبنی بر آزادسازی زندانیان تا عید فطر گفت:  مراحل اداری این کار طولانی است و نمی توان قول آزادی را تا عید فطر داد اما سعی می کنیم تا 20 روز آینده آزادسازی انجام شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین