|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۵۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
بیست و پنج سرباز سوری در حمله انتحاری در استان غربی حلب به شهادت رسیدند.
به نقل از پرس تی وی، روز دوشنبه در حمله انتحاری به یک پایگاه ارتش در استان غربی حلب سوریه، 25 سرباز جان خود را از دست دادند. این حمله انتحاری بوسیله عوامل جبهه النصره شاخه القاعده انجام شد.

 به گزارش رامی عبدالرحمن، رئیس دیده‌بان حقوق بشر سوریه، پس از این حادثه‌، درگیری‌هایی میان تروریست‌های تکفیری و نیروهای ارتش سوریه اتفاق افتاد.

این حمله انتحاری مرگبار چند روز پس از حملات تروریست‌های تکفیری به بخش‌های تحت کنترل دولت در این استان صورت گرفت. در این حملات صدها موشک به دست کم هفت منطقه این استان اصابت کرد.


 در پاسخ به این حملات، جت‌های جنگنده ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها در حلب را مورد حمله قرار دادند و 100 تروریست گروه داعش را به هلاکت رساندند.

حلب در گذشته پایگاه اقتصادی سوریه به شمار می‌آمد. این استان از سال 2012 صحنه درگیری‌های شدیدی بوده است. دولت سوریه بر بخش‌های غربی این استان کنترل دارد؛ اما گروه‌های افراطی در بخش‌های شرقی حضور قابل توجهی دارند.


اوایل این هفته چندین تروریست که به تازگی در استان حلب در یک عملیات ناموفق دستگیر شدند، به دریافت آموزش نظامی در ترکیه بوسیله نیروهای آمریکا، عربستان و قطر اقرار کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین