|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۵۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۸
بعد از سخنان مقام معظم رهبری وزیر علوم از تشکیل کمیته‌ای جدید خبر داده است که قرار است در مدت یک ماه نتایج قطعی جدید را اعلام کند.
در پاسخ به دغدغه‌های مقام معظم رهبری و رفع نگرانی معظم‌له، کمیته‌ای مرکب از نمایندگان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی زیر نظر وزیر علوم برای بررسی پرونده بورسیه‌ها تشکیل می‌شود.

بعد از سخنان مقام معظم رهبری وزیر علوم از تشکیل کمیته‌ای جدید خبر داده است که قرار است در مدت یک ماه نتایج قطعی جدید را اعلام کند.

شنبه شب این هفته رهبر معظم انقلاب در دیدار بیش از هزار نفر از استادان و اعضای هیات‌های علمی دانشگاه‌های سراسر کشور، از حاشیه‌هایی که درخصوص پرونده بورسیه‌ها در رسانه‌ها ایجاد شده بود، انتقاد کردند و خواهان رعایت حق و عدالت شدند.

وزیر علوم در واکنش به این صحبت‌ها خبر از بررسی مجدد پرونده بورسیه‌ها داد و به ایرنا گفت: «در پاسخ به دغدغه‌های مقام معظم رهبری و رفع نگرانی معظم‌له، کمیته‌ای مرکب از نمایندگان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی زیر نظر وزیر علوم برای بررسی پرونده بورسیه‌ها تشکیل می‌شود.»

او ادامه داد: «این کمیته طی مدت یک ماه پرونده بورسیه‌ها را در چارچوب ضوابط و مقررات رسیدگی و نتایج قطعی را اعلام خواهد کرد.»

سال گذشته کمیته‌ای برای بررسی بورسیه‌های اعطا شده به دانشجویان در دولت‌های نهم و دهم تشکیل شد و از آنجایی که برخی افراد بورسیه شده واجد صلاحیت‌های قانونی و لازم نبودند، بورسیه تعدادی از آنها لغو شد.

منبع: فرهیختگان
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
0
0
متاسفانه دولت اسیر سیاست بازی و بی تدبیری شد خدا می داند اگر پرونده این دولت در دوره های بعدی باز شود چه شود. با بی تدبیری بدعتی گذاشتند که معلوم نیست تاوان آن را دانشگاه و کشور چگونه پرداخت خواهد کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین