|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۹
کد خبر: ۵۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۳
به گفته کارشناسان نتیجه مثبت مذاکرات 20 تا 25درصد در حل مشکلات امروز کشور موثر است و مابقی مشکلات مربوط به درون کشور است. امام جمعه کرمان با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای حدود 12سال درحال انجام است تاکید کرد: به دلیل زیاده‌خواهی آمریکا و غربی‌ها، هنوز معلوم نیست به نتیجه مثبت دست پیدا کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در دیدار با جمعی از مسئولان سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کرمان به حمایت از دولت روحانی پرداخت. خبرآنلاین نوشت؛ آیت‌ا... سیدیحیی جعفری گفت: در دوره هشت سال ریاست جمهوری احمدی‌نژاد مسائل و مشکلاتی بود و امروز دو تا از معاونین مهم وی در بازداشت به سر می‌برند. وی تصریح کرد: این اتفاقات برای دولتی افتاد که خود را پاک‌ترین دولت می‌نامید. وی با اشاره به اینکه با آمدن دکتر روحانی امیدواری وجود دارد، خاطرنشان کرد: دکتر روحانی دارای سوابق روشن بوده و علاوه بر اینکه در حوزه علمیه درس خوانده، دارای دکترای حقوق از انگلستان است. جعفری ادامه داد: امیدواریم با کمک همه مردم و مسئولان، اوضاع کشور هر روز بهتر شود و اگر هر مسئولی کار خود را درست انجام دهد اوضاع کشور بهبود می‌یابد. نماینده ولی‌فقیه استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه در کشور نعمت‌های خدادادی فراوانی وجود دارد اظهار کرد: اگر ملتی آنقدر ضعیف باشد که نتواند از نعمت‌های خدادادی استفاده کند، باید خود را ملامت کند.

 وی با بیان اینکه بی‌آبی و کم‌آبی از مشکلات مهم استان است، بیان کرد: حدود 35 سال قبل خود من به مسئولان وقت هشدار دادم که اگر برای آب کرمان فکر اساسی نشود در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد. وی ادامه داد: امروز کارهایی برای تامین آب از جمله طرح‌های انتقال آب از مکان‌های مختلف به کرمان درحال انجام است، اما خود این طرح‌های انتقال با مشکلاتی از جمله هزینه زیاد و تامین آن مواجه است. آیت‌ا... جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایت‌های رژیم‌صهیونیستی تصریح کرد: غربی‌ها از این رژیم حمایت می‌کنند و در بعضی مواقع آنقدر این جنایت‌ها روشن است که سازمان ملل مجبور می‌شود که بگوید رژیم صهیونیستی در جنگ غزه جنایت جنگی مرتکب شده است. وی افزود: اگر در مذاکرات هسته‌ای به نتیجه مثبت برسیم، در حل مشکلات بی‌تاثیر نخواهد بود.

 به گفته کارشناسان نتیجه مثبت مذاکرات 20 تا 25درصد در حل مشکلات امروز کشور موثر است و مابقی مشکلات مربوط به درون کشور است. امام جمعه کرمان  با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای حدود 12سال درحال انجام است تاکید کرد: به دلیل زیاده‌خواهی آمریکا و غربی‌ها، هنوز معلوم نیست به نتیجه مثبت دست پیدا کنیم. کسی که آمریکا و غربیان را بشناسد متوجه خواهد شد که آنها چقدر سلاح هسته‌ای در اختیار دارند؛ در عین حال می‌گویند شما حق استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای را ندارید. آیت‌ا... جعفری تاکید کرد: آنها که دم از آزادی و حقوق بشر می‌زنند و این قبیل مسائل را مطرح می‌کنند، خود از گروه تروریستی داعش حمایت می‌کنند. 

منبع: آرمان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین