|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۴
کد خبر: ۵۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
رییس جبهه متحد اعتدالگرایان مذاکرات اخیر ایران و 1+5 را نفس گیر دانست و گفت: عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان ستودنی است چرا که آنها برای احقاق حق ایران در داشتن برنامه هسته ای صلح آمیز و از میان برداشتن تحریم ها از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.
محمد ارشدی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به دور اخیر مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران و 1+5 گفت: تیم هسته ای کشورمان همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند غیرتمند، متدین و مورد اطمینان هستند و در راستای فعالیت خود نه تنها 6 کشور قدرتمند دنیا بلکه تمام مدعیان جهانی اعم از دوست و دشمن را مبهوت خود کرده اند.

وی ادامه داد: یکی از دلایل انجام مذاکرات هسته ای در راستای برداشته شدن تحریم ها می باشد که به طور حتم بعد از شکسته شدن این دیوار پوشالی شاهد گسترش و پیشرفت اقتصاد کشورمان خواهیم بود.

رییس جبهه متحد اعتدالگرایان خاطر نشان کرد: دولت و کارشناسان اقتصادی آن حتی برای دوران پسا تحریم نیز برنامه هایی را دارند که امیدواریم تحریم های ظالمانه و یکجانبه غرب کاملا برداشته شود.

ارشدی رفتار برخی افراد مشهور به دلواپسان را نیز مورد نقد قرار داد و گفت: بعضی ها که فقط بی دلیل به انتقاد ازدولت می پردازند و عملکرد تیم هسته ای را هر لحظه زیر سوال می برند به واقع چیزی از مشکلات کشور نمی دانند و تنها زبان انتقاد به روحانی و تیم هسته ای می گشایند.

وی اضافه کرد: انتقاد در صورتی که سازنده و بر روی اصول باشد تاثیر گذار است اما اگر هر روز و هر دقیقه انجام بگیرد تبدیل به یک سم مهلک می شود؛ در این شرایط منتقدین نیز باید عاقل باشند و وحدت، همدلی و همزبانی را مدنظر قرار دهند.

این فعال حزبی همچنین از تمامی احزاب اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل خواست که به حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای بپردازند چرا که این پشتیبانی می تواند موجب قوت قلب مذاکره کنندگان شود.

ارشدی در ادامه دولت را در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و در جهت تحقق شعار همدلی و همزبانی موفق دانست و تصریح کرد: دیدار روحانی با مسوولان و جریان های مختلف، کاهش تورم، آرامش موجود در بازار اقتصادی، توجه به ظرفیت های استانهای کشور، سفرهای مناسب به استانها، توجه به پروژه های استانی و اهتمام به دغدغه های مردم بخشی از همان رویکرد همدلی و همزبانی دولت بوده است.

ارشدی توجه به ظرفیت استانها در پیشرفت اقتصادی را مثمر ثمر دانست و گفت: بسیاری از استانهای کشور جای پیشرفت و توسعه اقتصادی را دارند و دولت یازدهم در این زمینه نیز اهتمام دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین